تبلیغات اسلامی گلستان به کمک جهاد دانشگاهی می‌آید/دهکده گیاهان دارویی تسهیل‌گر در اقتصاد گلستان

سرگرمی برای همه/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: «شبکه‌ای در تبلیغات اسلامی گلستان وجود دارد که مساجد، ائمه جماعات، مداحان، جامعه قرآنی، بانوان را هدایت می‌کنند که می‌توانند به انجام رسالت جهاد دانشگاهی در عرصه دانش کمک کنند. پایه و اقتصاد مقاومتی »مفید باشید.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری سرگرمی برای همه در گلستان با مسئولان جهاد دانشگاهی گلستان و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در این جلسه اعلام کرد. جهاد دانشگاهی در درجه اول به عنوان یک نهاد فرهنگی، مروج فرهنگ اسلامی شناخته می شود و فلسفه آن اسلامی کردن نگرش دانشجویان نسبت به مدیریت دانشگاه و انقلاب اسلامی است. مشکلات موجود را دارند. همزمانی ویژه با سازمان تبلیغات اسلامی.

کمک تبلیغات اسلامی گلستان به جهاد دانشگاهی/ ترویج اقتصاد گلستان روستای گیاهان دارویی

شهباز افزود. «از سال 64 مأموریت جهاد دانشگاهی از مدیریت فرهنگ دانشگاه به صنعت تبدیل شد، چه هنوز مأموریت های فرهنگی خود را حفظ کند، دو خبرگزاری سرگرمی برای همه و ایکنا هستند که خبرگزاری سرگرمی برای همه در آن ها حضور دارد. خبر خوب و امیدوارکننده.» ایکنا تنها خبرگزاری تخصصی قرآنی جهاد دانشگاهی است که به ارائه اخبار در حوزه های دینی قرآن می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در سال 1388 در گلستان بر اساس ماموریت های خود در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تشکیل شد. و بیشتر فعالیت های ما در حوزه آسیب های اجتماعی است.

کمک تبلیغات اسلامی گلستان به جهاد دانشگاهی/ ترویج اقتصاد گلستان روستای گیاهان دارویی

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان تاکید کرد. در جریان بحث فرهنگی در حوزه قرآن و در حوزه تعلیمات دینی قرآن بین المللی (ایکنا) وجود دارد، خبرگزاری سرگرمی برای همه نیز کاملا مستقل است و ماموریت های ویژه ای دارد، امسال این خبرگزاری در حال حرکت است. به سمت اخبار تولید و یادداشت ها، در حال شکوفایی است، جستجوی حقیقت و جستجوی حقیقت.

پیشرفت 40 درصدی مرحله اول روستای گالیکش دیباگیسر

شهباز با اشاره به اینکه تشکل دانشجویی انواع فعالیت های فرهنگی را در دانشگاه ها انجام می دهد، گفت. حوزه پژوهش جهاد دانشگاهی در کشور بسیار گسترده است، 29 پژوهشکده در کشور، پژوهشکده، پژوهشکده در حوزه های مختلف وجود دارد. در 9 سال گذشته در گلستان در زمینه گیاهان دارویی فعال بوده و با توجه به نیازسنجی انجام شده در استان، در حوزه گیاهان دارویی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت دهکده گیاهی گالیکش، گفت: روستای گیاهی از نظر اقتصادی در منطقه آسان خواهد شد، منشأ نفوذ برای کشور استان گلستان است، 125 گونه گیاهی کشف و کشت شده است. در استان گلستان زنجیره ارزش تشکیل می شود که از نیازسنجی اقتصادی شروع می شود و به موضوعات مختلفی از جمله ترویج، تولید نهال، عقد قرارداد با کشاورزان، مشاوره به کشاورزان، تولید اسانس، محصولات مرتبط، بازاریابی ختم می شود.

کمک تبلیغات اسلامی گلستان به جهاد دانشگاهی/ ترویج اقتصاد گلستان روستای گیاهان دارویی

رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان گفت: فاز اول روستای گیاهان دارویی حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهبازی با بیان اینکه کاشت بذرهای کاشته شده در استان گلستان در سال های اخیر نمونه موفقی بود که پس از رشد این هزار هکتار در استان گلستان کاشته شد، خاطرنشان کرد: «خوشبختانه پس از کاشت این محصول برداشت و سود دهی روستاییان دو برابر شد. “بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام دیگر جهاد دانشگاهی بانک سلول های بنیادی خون رشته ای است که یک اقدام دانش بنیان است، در حوزه آموزش و کارآفرینی نیز ارائه می دهیم، 700 مهارت را بر اساس نیاز و نیاز مردم آموزش می دهیم. بانک های اطلاعاتی اجرایی مهمتر از آن آموزش مهارت های آن است که منجر به بیش از 50 درصد کار می شود.

کمک تبلیغات اسلامی گلستان به جهاد دانشگاهی/ ترویج اقتصاد گلستان روستای گیاهان دارویی

کمک تبلیغات اسلامی گلستان به جهاد دانشگاهی/ ترویج اقتصاد گلستان روستای گیاهان دارویی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه معضلات دانش بنیان باید به همه مشکلات نظام اعم از فرهنگی و اجتماعی تسری یابد، اظهار داشت: در این راستا باید مشکلات و معضلات دانش بنیان را در بر گرفت. و مردم از آن نهایت استفاده را کردند و چنین مجموعه هایی را برای پرکردن خلاء دستگاه حاکمیتی ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه نظام اسلامی به مردم اعتماد دارد، نشانه آن واگذاری برخی امور، ایجاد یک گروه مردمی است، افزود. در حال حاضر همه این دستاوردهای ملی و بین المللی شاهد اتفاقات مختلف از جمله پژوهشکده رویان نبوده ایم، در واقع اعتماد نظام اسلامی بر حاکمیت مردم امتیاز ویژه ای است که کمتر در جاهای دیگر دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی با همکاری جهادی مشترک دانشگاه گلستان برای اجرای شعار سال و یادآور شد. یک شبکه تبلیغاتی اسلامی در استان گلستان وجود دارد که مساجد، ائمه جماعات، مؤمنان و جامعه قرآنی در رأس آن قرار دارند. که بتواند در عرصه اقتصاد مقاومتی دانش بنیان به رسالت جهاد دانشگاهی دست یابد مفید و آموزنده خواهد بود.

انتهای پیام: