اجتماعی

تشکیل ۱۴۹۹ پرونده در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

سرگرمی برای همه/ لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از تعداد 1499 مورد در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خبر داد.

دکتر امین سلاحرزیان در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: عمل. “

وی با بیان اینکه تلاش های زیادی برای بومی سازی در جهاد دانشگاهی انجام شده و فعالیت خوبی را در لرستان آغاز کرده ایم، افزود: «یکی از آن کارها کشت گیاهان دارویی است که در لرستان پتانسیل ارزشمندی دارد اما متاسفانه کمتر به آن توجه شده است. برای آن پرداخته است.»

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت گیاهان دارویی در منطقه مغفول مانده است، گفت. گیاهان لرستانی در لرستان از نظر اقتصادی، فرآوری، ارزآوری و … کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و ما یک مرکز ایجاد کردیم. به یک هکتار از این خودرو یک سقف و یک قطعه زمین چهار نفره اهدا کردیم.

جهاد دانشگاهی لرستان بیش از 60 تا 70 درصد واردات گیاهی استاندارد را تامین می کند

صلاح ورزیان اشاره کرد. در حال حاضر بیش از 60 تا 70 درصد اعتبارات مورد نیاز برای کاشت گیاهان دارویی در لرستان اعم از بذر، قلمه و نهال توسط جهاد دانشگاهی لرستان تامین می شود.

او اضافه کرد. ما گیاهان دارویی را برای توسعه کشاورزی در لرستان، برای کشاورزان، برای علاقه مندان به کشاورزی، برای فارغ التحصیلان تهیه می کنیم و اگر مردم نتوانند محصول خود را بفروشند، خرید تضمینی از آنها خواهیم داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد. «شبکه وسیعی از گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی کشور راه اندازی شده است.

سلاهورزیان با اشاره به اینکه قاعده مند بودن فرهنگ در لرستان یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود اما متاسفانه کم توجهی می شود، ادامه داد. سطح آب سفره های آب زیرزمینی کاهش می یابد.

او گفت. وی افزود: محصولات گلخانه‌ای به آب، شغل، فرصت فرآوری و بسته‌بندی محصولات کمتری نیاز دارند، اما در لرستان به‌ویژه شهرستان کوهدشت کمتر به این موضوع توجه شده است، در این راستا دانشگاه لرستان. جهاد در شهرستان کوهدشت گلخانه تولید و محصول آن فلفل دلمه است.

لرستان دارای نرخ بالایی از ناباروری است

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به مرکز درمان ناباروری این نهاد، با بیان اینکه متاسفانه سطح ناباروری در لرستان بالاست، افزود. جهاد دانشگاهی وارد شد و مرکز ناباروری تأسیس کرد.

صلاح ورزیان اشاره کرد. «بیش از 80 درصد افرادی که برای درمان ناباروری برای جهاد دانشگاهی لرستان اقدام می‌کنند با مشکلات مالی مواجه هستند، جزو مرفه‌ها نیستند.

اجرای تعرفه های نیمه دولتی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان.

او گفت. مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مشاوره دارویی، درمان را با تعرفه دولتی و نیمه دولتی ارائه می کند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: هزینه جراحی انجام شده در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی گاور نسبت به سایر مراکز درمانی بسیار پایین است.

سلاهورزیان ادامه داد. در لرستان 3000 تا 3500 مورد ناباروری وجود دارد که البته این تعداد بیش از 4000 مورد است زیرا برخی افراد به دلیل شرایط خاص حتی مشکلات مالی به مراکز درمانی ناباروری مراجعه نمی کنند.

در حال حاضر 1499 مورد در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان تشکیل شده است.

او گفت. مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در حال حاضر دارای 1499 مورد است و خدمات این مرکز مورد استفاده زوج های نابارور است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اعلام کرد. مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان آماده اهدای جنین به متقاضیان است و تمامی شرایط را برای درمان ناباروری فراهم کرده ایم.

صلاح ورزیان افزود. وی افزود: برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زوجین و مراجعین نیازمند تجهیزات جدید مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان هستیم که انتظار داریم همچون گذشته مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور قرار گیرد.

انتهای پیام: