استان ها

کلیه دستگاه های اجرایی استان مازندران، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، دانشگاه ها و مدارس فردا شنبه تعطیل هستند

امید محبی. کلیه دستگاه های اجرایی، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، دانشگاه ها و مدارس استان مازندران فردا شنبه تعطیل است.

فردا شنبه تمامی دستگاه های اجرایی منطقه، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، دانشگاه ها و مدارس تعطیل است. استثناها موسسات خدمات عمومی، بیمارستان ها، بانک ها، ارائه دهندگان کمک، و سازمان های نظامی و مجری قانون هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری «بارنا» از مازندران امید محبی معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: فردا شنبه (24 دی ماه 1401) کلیه دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه های استان تعطیل است.

امید محبی تصریح کرد. با توجه به لزوم مدیریت مصرف گاز به منظور بهره مندی مردم شریف کشور از نعمت گاز طبیعی، بر اساس اختیارات اعطا شده از سوی هیات وزیران در بند 6 تصویب نامه به استانداران. تصمیمات اتخاذ شده به دستور و دستور استاندار مازندران در روز شنبه مورخ 24/01/1401 به کلیه دستگاههای اجرایی کشوری، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای عمومی خدماتی ابلاغ می شود. و به آژانس های کمک رسانی، مجری قانون و ارتش طبق ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری.

به منظور جلوگیری از تخلف از نظم مراکز آموزشی و دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از مغایرت های احتمالی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و سایر امتحانات نظام مند جمهوری در زمان های از پیش تعیین شده ولی مدارس سایر مقاطع برگزار می شود. آموزش و پرورش در آن روز تعطیل خواهد بود.

همچنین خاطرنشان می شود فردا شنبه 3 دی ماه بانک های منطقه از ساعت 9 الی 13 باز بوده و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام





آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف