استان ها

ارسال بیش از ۱۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پاسخ به شبهات برتر/ اختتامیه جشنواره ۱۳ تیر

سرگرمی برای همه/قم اختتامیه «نخستین جشنواره پاسخگویان» دوشنبه 22 تیرماه با پیام آیت الله العظمی سبحانی و با حضور و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید عباس سید نژاد به تشریح و تشریح برنامه های اختتامیه «نخستین جشنواره پاسخگویان» که در سالن همایش های مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات در ساختمان حوزه علمیه جعفریه که قرار است برگزار شود، پرداخت و ما; باید دانش آموزان را به شرکت در این گونه جشنواره ها تشویق کرد.

او اضافه کرد: وی افزود: امروز شبهات دینی، سیاسی و اجتماعی از هر سو در فضای مجازی کاشته می شود و در قالب های مختلف با گروه هدفی از جوانان و دانشجویان مواجه هستیم و باید برای مبارزه با این شبهات برنامه های لازم را داشته باشیم.

دبیر اولین جشنواره بهترین پاسخ گفت: «در این جشنواره سعی کردیم مخاطب خود را به جایی برسانیم که از ابزارهای مختلف برای پاسخگویی به این شبهات استفاده شود.

حجت‌الاسلام سید نژاد گفت: جشنواره بهترین پاسخ دارای بخش پژوهشی با بخش اختصاصی و بخش شعر است. تاکید می کنیم که شعر برای پاسخ به شبهات مهم است، ما در زمینه پاسخگویی ضعیف هستیم. شک و تردید

او اضافه کرد: وی افزود: امروز بیشترین شبهه در حوزه فضای مجازی کاشته می شود و همچنین بخش ویژه ای از جشنواره «بهترین پاسخ» را به موضوع فضای مجازی اختصاص دادیم، هدف ما همگامی با بازار رقابتی پیام است، شبهات در این جشنواره کاشته می شود. راه های مختلف. پس از القای شبهه از کارتون ها، فیلم ها، عکس ها و … که در فضای مجازی، رسانه ای و حتی علمی پخش می شود، باید پاسخ داده شود و به مردم و جوانان ارائه شود.

دبیر اولین جشنواره بهترین پاسخ گفت: بیش از 1700 اثر به دبیرخانه جشنواره بهترین پاسخنامه ارسال شده است که از این تعداد به 21 نفر جوایزی تعلق می گیرد و دانش آموزان مورد تشویق قرار گرفتند.

او اضافه کرد: زنده یاد «پصور به شبه» و «شعر پاسخ به شبه» بخشی از مراسم اختتامیه جشنواره «پصور برتر» و همچنین تجلیل از آثار برتر و تجلیل از 5 نفر از این حوزه است. کتاب، 3 نفر در بخش پایانی. نامه، 3 نفر در بخش شعر، 2 نفر در بخش داستان کوتاه، 4 اثر در بخش فیلم و 4 اثر در بخش فضای مجازی از دیگر بخش های مختلف این اختتامیه خواهد بود. مراسم

حجت الاسلام سید نژاد گفت: اختتامیه «نخستین جشنواره پاسخگویان» روز دوشنبه 22 تیرماه ساعت 10:30 صبح در تالار امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه جمکران با حضور و سخنرانی حضرت آیت اللهی برگزار می شود. در این جشنواره مدیر حوزه های علمیه اعرافی و آیت الله اعظمی سبحانی به قرائت پیام می پردازند.

حجت الاسلام سید نژاد در پایان گفت: جشنواره «بهترین پاسخ» آغاز راه ماست و باید برای جذب مخاطب تلاش کنیم و قبل از هر چیز باید بدانیم سلیقه مخاطبمان چیست و پاسخ دهیم؛ بر اساس این نیاز و برای رسیدن به این هدف، باید در دانش آموزان انگیزه ایجاد کنیم تا بتوانند حوزه شعر و رسانه را در بخش های مختلف جشنواره های آینده تقویت کنند.

انتهای پیام