استان ها

آثار برتر پنجمین جشنواره فرهنگی هنری انصارالائمه قشم معرفی شدند

به گزارش سرگرمی برای همه از کشم ، مهدی آره مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی هنری انصارالامه در کشم را اعلام کرد. کشور:

او ادامه داد. طبق هماهنگی های صورت گرفته ، در آینده نزدیک ، مجموعه باغ های گیاه شناسی سازمان منطقه نقدی به فعالیت هنری مرکز فرهنگی لازم برای استفاده هنرمندان ، فرهنگ ، اهالی هنر ، ساکنان تبدیل می شود.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ترمه افزود: “توانایی هنرمندان در ارائه فرهنگ غنی و اصالت جزیره نقدی ، به ویژه استفاده از عناصر مربوط به هنرهای نمایشی ، به کمک بهتر میراث ملموس و ناملموس کمک می کند.” از این منطقه

در پایان ، زارعی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش ، امام جمعه شهر کشم نیز در این برنامه اشاره کرد: توسط هنرمندان حرفه ای و اختصاصی

حجت الاسلام هو العلامرضا حاجب گفت: “خاطرات و میراث شهدا و بسیاری از هنرمندان می توانند الهام بخش فعالیتهای هنری باشند که باید به نسلهای آینده منتقل شود.”

مدیرکل حفظ و اشاعه دفاع مقدس استان هرمزگان با اشاره به برنامه های شوم دشمنان که با هدف ایجاد شبهه در ذهن جوانان انجام می شود ، گفت:

سردار حبیب الله میرزایی تأکید کرد. عملکرد بسیار خوب

علاوه بر این ، مسئول سازمان بسیج نقاشان هرمزگان در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی هنری انصارالامه کشم گفت. اهداف اصلی این جشنواره است. “

محمد حکمیان ادامه داد. در بخش تئاترهای مونولوگ جشنواره ، 12 اثر در قسمت اصلی به رقابت پرداختند و در نهایت هیئت داوران پس از بررسی آثار به مدت دو روز نتایج را اعلام کردند.

در پایان اشاره کرد. هنرمندان جزیره زیبای کشمیر با وجود برخی کاستی ها ، با تمام وجود به فعالیت هنری خود ادامه می دهند و امیدواریم با حمایت آنها زمینه برای تولید بیشتر آثار هنری مهیا شود. به

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه بازیگر نمایش “به او انگشتر بده” از جزیره کیش ، خانم فاطمه احرآف afarin ، و بازیگر نمایش “رفعت فرصت” از جزیره از کشم ، فات عیناب رحیم به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آورد. داوران برنده شدند.

مقام اول در گروه نویسندگی را سعید حسن زاده ، نویسنده نمایش “نشان حلقه را به او نشان دهید” از جزیره کیش و مقام دوم را اوتالب احدی از جزیره کشم برای نمایش “فرار از بهشت” گرفت. “، و مقام سوم را خانم زهرا سلام گرفت مردی از جزیره هرمز و افوطالب برای اجرای “حنا” از جزیره نقدی جایزه گرفت.

در بخش بازیگری زنان ، فریبا عجم برای حنانه ، اه اهرا سلام برای قسمت ، فاطمه حیدر برای اه اهرین ، به ترتیب از رتبه های اول تا سوم.

به هر حال ، حلقه از جزیره کیش تا حنانه ق بخشی از جزیره هرمز را نشان می دهد ، به ترتیب ، توسط پنجمین جشنواره فرهنگی هنری انصارالعیمه و کشمیر در کشمیر توسط هیئت داوران.

آثار برتر پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری نقدی انصار علامه ارائه شد