فرهنگ و هنر

اگر طلاب به دنبال مدرک باشند کارایی لازم را در حوزه‌های علمیه ندارند

سرگرمی برای همه/ سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در بلوچستان گفت: اگر دانش آموزان فقط به دنبال دیپلم باشند، کارایی لازم را در دبیرستان ها از دست می دهند».

به گزارش سرگرمی برای همه، آیت الله مصطفی مهامین در دیدار با اعضای هیئت امنای حوزه علمیه نرجس زاهدان، با اشاره به اهمیت کار و فعالیت فرهنگی در حوزه های علمیه به دلیل شبیخون فرهنگی دشمن، اظهار کرد: این امر در حوزه های علمیه با اهمیت است. یکی از اساسی ترین چیزها

امام جمعه زاهدان از اعضای هیأت امنا خواست افراد مجرب و «استادان برجسته» علما باشند. تجربه دستیابی به اهداف

آیت الله مهام با اشاره به درخواست ایجاد سطح چهارم در حوزه علمیه خواهران گفت: اساس کار، بررسی و زیرساخت ها باید فراهم شود، همچنین تعداد متقاضیان و محتوا باید شکل بگیرد، زیرا فقط 4 سطح آموزش وجود دارد. کافی است و باید نسبت به کیفیت اجرا حساس بود و با کمک اساتید مجرب محتوای مورد نظر را ارائه کرد.

استاد خارج از حوزه گفت: افزایش حوزه علمیه در بین خواهران و برادران و استفاده از اساتید مشترک نیز می تواند گامی رو به جلو در تحقق اهداف باشد.

کادر آموزشی شرکت المصطفی خاطرنشان کرد. اگر دانش آموزان فقط به دنبال مدرک باشند، اثربخشی لازم را در دبیرستان ها از دست خواهند داد.

او ادامه داد. برای شروع کار باید مشکلات حوزه های علمیه را شناسایی و فهرست کرد و به تدریج برای رفع هر یک از آن مشکلات تلاش کرد.

انتهای پیام: