پایان تدوین برنامه درسی غیر حضوری
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از پایان یافتن “برنامه آموزش از راه دور” خبر داد.
به گزارش سرگرمی برای همه: نشست بعدی تحول با حضور رئیس سازمان برنامه ریزی پژوهشی آموزشی ، مدیران این سازمان و معاونین برگزار شد.
دکتر حسن ملک از تکمیل “برنامه آموزش از راه دور” ابراز خرسندی کرد و گفت: ما صمیمانه از شرکای خود می خواهیم از ما برای این کار ارزشمند تشکر کنند.
او اضافه کرد. با داشتن متخصصان قوی و بصیر ، کار را دنبال کنید.
رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد. ما مجبور شدیم دو بسته تحول را دنبال کنیم ، از جمله برنامه درسی ویژه مدارس ، بسته تحول شبکه ملی رشد ملی Boom. در مسیر بسته برنامه مدرسه ویژه ، تصمیم گرفته شد که ما دو ساعت در هفته را در برنامه لحاظ کنیم ، زیرا تا زمانی که این روند برعکس نشود هیچ یک از کارها به پایان نمی رسد. در مورد برنامه درسی مدارس ویژه ، پیشنهاد من این بود که در این برنامه درسی باید مانند سایر برنامه های درسی در مدارس با آن رفتار کنیم. این بدان معناست که برنامه درسی – محتوا با ما و اجرایی – بر عهده معاونین آموزشی است ، بنابراین نیازی به ورود به حوزه اجرا نداریم ؛ نباید اجازه دهیم نقش معاونین با یکدیگر تداخل داشته باشند. به
ملک ادامه داد. دو ساعت کار غیر متمرکز یک درخواست خوب اما غیر منطقی است. با این حال ، از آنجا که این بخش قانونی است ، باید انجام شود ، زیرا ما سربازان این بخش هستیم ، نقض قوانین مجاز نیست ، بنابراین ما باید مسئولیت خود را در قبال اسناد و برنامه ها مشخص کنیم.
او اضافه کرد. “یک کار بسیار خوب در شبکه ملی مدارس در ایران یا رشد انجام شده است ، گزارشی از اقدامات مهم”. در واقع ، شبکه رشد ملی امروز قوی است و دارای ظرفیت بالایی است که کاملاً قابل دفاع است.
رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی اشاره کرد. یک بسته توسعه ای به نام “خوانایی” در بدنه سیستم آموزشی وجود دارد که در بخش آموزش ابتدایی دنبال می شود ؛ یک مشکل باید حل شود. بخش متنوع آموزش معلمان نیز باید با برنامه درسی چندرشته ای مرتبط باشد ، زیرا معلمان باید این برنامه های درسی را آموزش دهند.
مالکی بر ضرورت توجه به برنامه های موازی تاکید کرد.
او ادامه داد. این اثر از ابعاد مختلف ارزیابی می شود. اما در ارسال این برنامه ، باید بر برنامه های جدید تمرکز کنیم. آنچه امروز شروع کرده ایم ، گسترش برنامه آموزش از راه دور است که باید روی آن تمرکز کنیم ، زیرا این بخش را فقط یک دفتر یا یک نفر نمی تواند انجام دهد.
رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی تأکید کرد. به عبارت دیگر ، این برنامه برای لایه های مختلف چیست ، چگونه است ، چگونه آموزش داده می شود و مسئولیت های هر گروه چگونه است ، زیرا مخاطبان ما در این برنامه دانش آموزان نیستند ، بلکه مثلث معلمان ، والدین ، مدیران مدارس ، و دانش آموز از طریق این مثلث بر یادگیری تأثیر می گذارد ، بنابراین پیچیدگی و حساسیت کار یکسان است. در این فرایند ، ما باید مثلث را هدایت کنیم تا این افراد نحوه برخورد با دانش آموز را بدانند ، اما من معتقدم که این امر تا حد زیادی محقق شده است. البته اگر محدودیت زمانی وجود نداشت ، امکان ارائه بهتر این برنامه وجود داشت ، اما باید به موقع به کار خود توجه کنیم ، زیرا زمان بسیار مهم است ، بنابراین ایده آلیسم ، بدون در نظر گرفتن زمان ، مانند دارو است از دوره سهراب مرگ.
ملک خواستار تشکیل کارگروه انتشار و آموزش معلمان شد. در این راستا ، دو گروه کاری باید به طور موازی در زمینه انتشار و آموزش معلمان فعالیت کنند. » ما از طریق انتشار موافقت می کنیم. اما دانش و دانش معلم گسترش نمی یابد ، زیرا چیزی که معلم را عاقل می کند یک دوره آموزشی است ، اما از آنجایی که امروزه امکان آموزش حضوری وجود ندارد ، باید از قابلیت های مجازی آنلاین استفاده کنیم ، بنابراین باید از ظرفیت بالای رشد استفاده کنیم. دفتر.: از این مسیر استفاده کنید. لازم است که دو گروه کاری از این پس کار خود را آغاز کنند دو فوراً روی دو موضوع انتشار و تربیت معلم کار کنند تا بتوانیم قبل از شروع مدرسه سخت کار کنیم. البته منظور من یک هفته کار کردن نیست ، بلکه شروع کار است ، زیرا ما باید آموزش و پرورش را در طول سال گسترش دهیم. منظور من برنامه اقدام برای این اقدامات است تا پس از دریافت نظرات ، کار انجام شود.
در این دیدار ، حجت الاسلام حمید محمدی ، مشاور ارشد رئیس سازمان ، از برنامه آموزش از راه دور تشکر کرد و راهکارهای انتشار را ارائه کرد. حوزه: گزارش روش سرپرست وزارت آموزش و پرورش و روش ، توضیح روند اجرای این برنامه به مناطق و نحوه ، چرا و چرا کیفیت ، توضیح این مدل در جلسه معاونین منطقه توضیحات شورای معلمان به بخش دیگری ، که می تواند در بخش توزیع دنبال شود.
او اضافه کرد. گنجاندن این قسمت در معیارهای ارزیابی ، اختصاص صفحه ای اختصاصی به این صفحه در وب سایت سازمان ، کنفرانس مطبوعاتی در مورد این پروژه و همچنین بارگذاری محتوای مربوطه در شبکه رشد نیز می تواند در قسمت توزیع بسیار مفید باشد.
مطالعه فرایند پیاده سازی مرحله اول کدهای واکنش سریع
در بخشی دیگر از این نشست ، معاون رئیس سازمان ، دکتر علی محبی ، گزارشی از کدهای واکنش سریع ارائه کرد. ، نحوه استفاده از گذرواژه های ارائه شده به ناشر و تصمیم به بارگذاری آن. بنابراین کدها در ابتدای هر کتاب بارگذاری می شوند و دانش آموزان و معلمان ، در اولین قدم ، می توانند نحوه عملکرد این بخش را بیاموزند.
او ادامه داد.
محمد ابراهیم محمدی ، مدیرکل انتشارات و فناوری های آموزشی نیز گزارشی از پیشرفت کتاب های الکترونیکی ارائه کرد. انجام شده است ، اما ما باید کمیسیون ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم به همان شیوه به کار خود ادامه دهیم.
او همچنین به دکتر ملک اعلام کرد.
وی همچنین به دکتر محبی اعلام کرد. ، که شامل یک کتاب تعاملی است ، نیاز به توجه بیشتر و تأمل عمیق تر دارد.
وی گزارشی از انتشار برنامه آموزش از راه دور ارائه کرد و فرایند یادگیری اعلام کرد:
مخبی ادامه داد. قوی کردن. بدیهی است که این کار کامل نیست ، اما تلاش های شبانه روزی در این زمینه انجام شده است ، ما به موضوع گرافیک و زیبایی آن توجه ویژه ای کرده ایم.
در قسمت دیگری از این جلسه ، ماسومه نجفی پازوکی ، مسئول دفتر نویسنده نظری ، گزارشی از کارهای انجام شده ارائه کرد. “از آنجا که رویکرد ما به این بخش منحصر به فرد است ، می توان آن را آغاز این بخش دانست ، زیرا اگر انتشار و آموزش معلمان به خوبی کار نکند ، کار بیشتری باقی می ماند ، بنابراین یک مدل در این بخش تهیه شده است.
افشار بهمنی ، مدیر کل دفتر نگارش فنی و حرفه ای نیز اقدامات انجام شده در این بخش را توضیح داد. ما تخمین می زنیم که می توانیم تا پایان هفته برای محبوب ترین موضوعات شغل ایجاد کنیم ، اگرچه ممکن است بتوانیم 5 تا 10 موضوع را تا اواسط هفته آینده آماده کنیم.
ایجاد دبیرخانه دائمی برای جشنواره تولید محتوا
در بخشی دیگر از این نشست ، محمد ابراهیم محمد ، مدیرکل انتشارات و فناوری های آموزشی ، گزارش مفصل جشنواره محصولات الکترونیکی را ارائه کرد. بنابراین ، با توجه به اینکه محتوا برای ما مهم است ، ممکن است به دبیرخانه دائمی در این زمینه نیاز داشته باشیم. در بخش دیگری می توان تولید محتوا را از معلمان ثابت کرد و از این بخش به عنوان انگیزه استفاده کرد.
حسن مظاهری ، دبیر شورای هماهنگی علمی بر ضرورت دیدار مشترک با متولیان شبکه شاد تاکید کرد. آیا قابلیت های ایجاد شده در این بخش است. “مطلع باشید تا بتوانیم بر اساس آن برنامه های سازمان را پیش ببریم.
در قسمت پایانی این نشست ، حسن ملکی موضوعات مطرح شده را جمع بندی کرد و گفت: با جهادی U به تاریخ ذکر شده در این بخش توجه کنید.
او اضافه کرد. شبکه “. خوشبختانه ما در قسمت کدهای واکنش سریع به نقطه امیدوارکننده ای رسیده ایم ، اما این بخش باید دائماً مورد بررسی قرار گیرد تا 25 درصد از مرحله اول با خیال راحت در اوایل اکتبر ارائه شود و برای دانش آموزان قابل دسترسی باشد. در مرحله بعد ، این روند باید ادامه یابد ، بنابراین از این پس لازم است برای مرحله دوم کار کنید ، زیرا وقفه ای وجود ندارد.
رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد. برای هماهنگی با Shad ، رهبران تیم ما باید با مدیران شبکه Shad ملاقات کنند تا مشارکت مناسب ایجاد شود. به این ترتیب ، رابطه شاد با شبکه رشد ملی و محصولات ما باید کاملاً شفاف باشد.
با توجه به امور بین الملل سازمان تحقیقات برنامه ریزی آموزشی و روابط عمومی م ، مالکی خاطرنشان کرد: که بسیار امیدوار کننده است. ” همچنین لازم است تیم تربیت معلم اداری احیا شود و کار سختی را آغاز کند. جشنواره تولید محتوای الکترونیکی بخش بسیار مهمی است ، زیرا محصولات این قسمت به طور کامل مصرف می شود. حضور معلمان در این زمینه بسیار مهم است ، از این محصولات می توان در بخشهای مختلف استفاده کرد ، بنابراین من با تأسیس دبیرخانه دائمی در این بخش کاملاً موافقم.
انتهای پیام: