تنها ملاک ارزیابی انسان، نه اعمال بلکه احوال او است


سرگرمی برای همه / کام به حجت الاسلام یا گفت. نباید به کارهای خود تکیه کرد و به خود افتخار کرد. آدم (ع) کسی بود که همه به او تعظیم کردند ، اما شیطان او را فریب داد ، رشد او متوقف شد.

وی در آخرین شب مراسم عزاداری شهدای هنر و رسانه در حجت الاسلام گفت: با توجه به اینکه شیطان گفت: “من همه را وسوسه می کنم.” چگونه می دانیم که این وسوسه رخ داده است؟ در این مورد ، در سوره البکاره ، آیه 256 ، آمده است که یونجه در برابر رشد و رشد به معنای تفاوت بین امروز و دیروز است.
وی با استناد به همین قسمت افزود: کارهای کمی برای درک اورانیوم انجام شده است. ” ترجمه اجتهادی قرآن بسیار مهم است. به عنوان مثال ، “لاکره فیض الدین” معمولاً به عنوان “در دین واجب نیست” ترجمه می شود ، اما برخی از بزرگان ترجمه اجتهادی حروف م effectivelyثر گفتند که اگر اکراه به “علی” برسد به معنای اجبار است ، اما با فی الدین. هیچ چیز زشتی در اصل دین وجود ندارد.
حجت الاسلام یا آیای نا! ما می توانیم از این موارد یاد بگیریم که بالاترین کیفیت خدمات باید کمترین انتظارات باشد.
وی تأکید کرد که نمی توان صدقه خود را حساب کرد. نباید به اعمال شیطان تکیه کرد. معیار ارزیابی یک فرد فقط شرایط اوست ، بنابراین باید آستانه تحمل را بالا برد ، و او نباید متکبر باشد. آدم (ع) کسی بود که همه به او تعظیم کردند ، اما شیطان او را فریب داد ، رشد او متوقف شد.

انتهای پیام: