ضرب و شتم قرق‌بانان افزایش یافته است/ گستاخی قانون‌گریزان

ضرب و شتم

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از استان سمنان ، سرهنگ علی عباس نژاد در مصاحبه ای گفت که وضعیت سرپرست آسیب دیده میامی کالپوش مجروح هنگام دیدار وی در حال بازگشت است. “اگر این نیرو بخواهد مقاومت کند ، افراد غیر قانونی شجاع با آنها درگیر می شوند. مشکلات به آنها آسیب می رساند.
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته موارد زیادی از این دست در کشور ثبت شده است ، افزود: “در این مورد ، مرتکب ظالمانه تر نسبت به قربانیان ، آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد. امیدواریم مشکلی برای قربانیان پیش نیاید که بزودی از بیمارستان مرخص شوند.
فرمانده زیر مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در پاسخ به س aboutال در مورد وضعیت قربانیان کشور و منطقه جغرافیایی آنها شامل: “اگر می خواهیم 100٪ از جامعه را پوشش دهیم ، فن آوری های مدرن ، نیروگاه ها باید اضافه شوند كه به دلیل اعتبار و اوضاع اقتصادی امكان پذیر نیست.
عباس نژاد بابیان همچنین اشاره کرد که حدود شش هزار قربانی در کشور وجود دارد.
وی به این س theال که مقررات مربوط به حمایت قانونی از قربانیان چیست ، اضافه کرد. “مقامات و پلیس از نظر قانونی محافظت می شوند ، اما نیروهای این شرکت تحت یک قرارداد محافظت کار می کنند ، و او مسئولیت بیمه و حمایت را بر عهده دارد.” قوه قضاییه قوانین این افراد را تنظیم می کند که طبق آن ولی نادری یکی از گروه سوم این گروه ها بود.

46: