عمومی

تخصیص بخشی ازهزینه‌های جشنواره کودک به تامین نیازهای کودکان محروم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قدرت الله نوروزی عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان ضمن تشکر از تلاش های هنرمندان ، نقاشان ، فیلمسازان و سینماگران ، ضمن خیر مقدم به همه کودکان و نوجوانان کشور ، گفت: سی و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

وی به پیام شهرهای خواهرخوانده اصفهان اشاره کرد و افزود: شش شهر خواهر از اروپا ، آفریقا و آسیا با پیام های تبریک از جشنواره استقبال کردند که نشان از اهمیت برگزاری این جشنواره دارد.

شهردار سرمایه، پایتخت: اصفهان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از شهر سی. وسه: پل فرار کرد و گفت: شعار این دوره: از جشنواره «هر خانه ای سینما “هر کودک یک داور است” و ما سعی کردیم در شرایط سخت کرونا تختخواب تهیه کنیم تا همه کودکان ایرانی بتوانند فیلم های جشنواره را تماشا کنند.

او اضافه کرد. وی افزود: در شرایطی كه كودكان و نوجوانان بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند ، هر خانه می تواند به عنوان یك پایگاه فرهنگی برای كودكان ، نوجوانان ، جوانان برای استفاده از تولیدات جشنواره و اظهارنظر درباره فیلم ها مانند كارشناسان تبدیل شود. ،

نووروز با تأکید بر اینکه بحران کرونا نشان داد “زندگی همیشه جریان دارد” ، ادامه داد. “حتی شرایط سخت کرونا نمی تواند زندگی را متوقف کند. بیش از 100 فیلم در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان به نمایش در می آیند.”

وی گفت که تماشای فیلم های این دوره از جشنواره در تمام مناطق کشور ، در مناطق کمتر برخوردار است ، امکان پذیر است. به عنوان “رئیس شورای سیاسی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان”. ما تجهیزات لازم را برای آموزش کودکان محروم فراهم کرده ایم.

شهردار سرمایه، پایتخت: اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان مرکز دائمی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان است ، گفت: “برگزاری باشکوه سی و سومین جشنواره با وسایل فکر شده نشان داد که اصفهان جشنواره قدرتمندی برای برگزاری این جشنواره است.”

او اضافه کرد. “کودکان و نوجوانان آینده سازان شهرداری ایران هستند شکوفایی: آینده پژوهان را ایمن کنید.