عمومی

برگزیدگان جشنواره کشوری ایده پردازی دانشجومعلمان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معاون توسعه منابع دانشجویی و دانشگاه علامه طباطبایی بوشهر، دبیر اجرایی این جشنواره عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره در سطح ملی و منطقه ای گفت: این جشنواره به همت ستاد استان بوشهر برگزار شد.

علی اکبر قاسمی گفت: در این راستا جلسات متعددی به ریاست رئیس دانشگاه فرهنگ بوشهر برگزار شد که پس از آن کمیسیون های مختلف این جشنواره تشکیل شد.

قاسم اعلام کرد. «سپس» فراخوان جشنواره به تمام مناطق ارسال شد، در فضای مجازی منتشر شد و اطلاع رسانی لازم در این زمینه به صورت مستمر انجام شد.

او اضافه کرد: مستقر این فراخوانی است که از سوی دانشگاه های فرهنگی در سراسر کشور ارائه می شود دانش آموزان آنها آن را دریافت کردند و بهترین ایده ها را برای ما ارسال کردند.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تبریک عید سعید فطر به مناسبت عید سعید فطر گفت: مهاجمان جشنواره در سطح کشوری استان و همکاران افتخاری و اساتید داور از دانشگاه فرهنگیان بوشهر و دانش آموزان قدردانی می کنم که با شرکت در این جشنواره بر ثروت آن افزودند.

سید محسن به محمد گفت. از مجموع آثار ارائه شده در سطح منطقه، در نهایت 31 ایده از دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

به محمد گفت. داوران در سه حوزه پژوهشی، تهیه محتوا و تربیت بدنی از اساتید دانشگاه فرهنگ بوشهر و سایر استان های کشور بودند.

او اضافه کرد. «ایده‌های منتخب بر اساس معیارهای تعیین‌شده مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۶ ایده به‌عنوان بهترین ایده انتخاب شدند.

1- مهدی غضنفری، پردیس علامه طباطبایی، استان اردبیل

2- فاطمه پاک نیت پردیس حضرت زینب(س)س) استان مرکزی:

3- امید مظفری، پردیس شهید مدرس، استان کردستان

4- محمدمهدی حسن زاده، پردیس آیت الله خامنه ای آه تو! استان گلستان

5- پردیس الزهرا مهسا داداشی (س) استان زنجان:

6- خدیجه محسن کالی پردیس خم شد الهدی صدر استان بوشهر