حناچی: نگاه جهادی بسیاری از مشکلات امروز را حل می کند

شهردار تهران با اعلام اینکه نگاه جهادی در سال های جنگ هنوز هم می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند ، گفت:

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از سایت این شهر ، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست با محققان ، فرماندهان و فرماندهان دفاع مقدس گفت: “این جلسه بهانه ای برای گردهمایی به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس بود. اما با رهبری هوشمندانه حضرت امام (ره) این بزرگترین فرصت شد ، و اگر امروز اختیار و خویشتنداری داریم ، به دلیل شجاعت و فداکاری های آن دوره است.

حناچ افزود. وی افزود: امروز وقتی اوضاع کشور را با دوران دفاع مقدس مقایسه می کنیم ، اینکه کشور چگونه با عشق ، علاقه و هزینه کم اداره می شد ، متوجه شدیم که آن روزها چه نعمت های بزرگی در کشور وجود داشت.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در طول سالهای دفاع مقدس کار غیرممکن برای جوانان امکان پذیر بود ، افزود: “من فکر می کنم دفاع مقدس ، جنگ اجباری ، تهدیدی برای انقلاب ، برای سیستم تازه تاسیس جمهوری اسلامی بود. یا ما چنین موضعی نگرفته ایم ، من قبول ندارم که این جنگ اتفاق نیفتاده است. صدام سالهاست که از ایران ناراضی است و تعبیر دیوانه وار او کاملاً درست است.

شهردار تهران همچنین به آخرین سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: “نکته اصلی این سخنرانی توجه به عمق مشارکت مردم در دفاع مقدس است. همه ما به یاد داریم که مردم مایحتاج خود را برای رزمندگان می فرستادند ، بعضی اوقات نامه هایی در بسته های هدیه مردم وجود داشت که حاوی وسایل بسیار ارزشمندی بود.

حناچی گفت که در طول جنگ ، دیدگاه جهادی هنوز هم می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند. کمی جلوتر برویم.

او اضافه کرد. “اگر محدودیت ها و کاستی ها فقط در مورد افراد خاص اعمال شود ، توجیه پذیر نیست.” من فکر می کنم فارغ از جناح ها ، گروه های سیاسی ، ما باید عاقلانه و منصفانه عمل کنیم.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود ایجاد نشاط و زیبایی بصری در شهر را مشکلی دانست که در این دوره از توسعه شهری مورد بحث قرار خواهد گرفت. شهر را مشخص کنید به زودی تعدادی از پروژه های شهری را در مناطق جنوبی شهر افتتاح خواهیم کرد.

شهردار تهران با تأکید بر نگاه فرقه ای به مشکلات موجود در کشور ، گفت: “اختلافات داخلی می تواند پاشنه آشیل کشور باشد. همین خصوصیات او بود که باعث شد تعداد زیادی از مردم در مراسم خاکسپاری وی شرکت کنند. بنابراین این تشییع جنازه قابل مقایسه با تشییع پیکر امام خمینی (ره) بود و در تهران اگر این مراسم بیشتر طول می کشید ، حادثه کرمان می توانست در میدان انقلاب تهران رخ دهد.

حناچی به نامگذاری خیابان ها به نام شهید مهندسی اشاره کرد و گفت:

پژوهشگر زار اولامرضا زار عریفیان ، محقق این جلسه ، اظهار داشت که هدف از جنگ باید دفاع یا دستیابی باشد. من معتقدم فوری است که اگر مشکلات به خوبی برای نسل جوان توضیح داده شود ، آنها نیز به آرمان ها و اهداف واقعی دفاع مقدس وفادار خواهند بود.

امام جماعت مسجد منطقه 14 ، حجت الاسلام اسکندری ، شهردار تهران را به توجه بیشتر به تعلیمات دینی در مناطق فراخواند.

وی خواستار پخش این نماز از مکان های عمومی مانند پارک ها و کمک مالی شهرداری به مساجد شد.

در ادامه این جلسه ، باغبان جانبازان دفاع مقدس نیز گفت: “از شهرداری می خواهم که توجه بیشتری به خانواده های جانبازان و همسران آنها داشته باشد. همسران جانبازان افرادی سخت کوش هستند که به نوعی در جامعه فراموش می شوند.

صادقی ، یکی از فرماندهان ارتش دفاع مقدس گفت: “تهران از برخی کشورهای عضو سازمان ملل بزرگتر است ، اداره آن مشکلات بیشتری دارد. جا دارد از شهردار تهران و معاونان وی تشکر کنیم. ”

در ادامه مراسم ، در دوران دفاع مقدس ، سعید صادقی عکاس بر زیباسازی شهر تهران تأکید کرد و گفت:

وی گفت که حسن بیگی ، نماینده سابق مجلس ، گفت که به طور کلی اوضاع تهران بهتر شده است. “اگر می بینیم که در شهرستان نارضایتی وجود دارد ، این به دلیل فعالیت بخشهای دیگر است.” ما باید سعی کنیم اعتماد مردم به سیستم را افزایش دهیم. وی از حناچی خواست تا خیابان های تهران را به نام قربانیان جهاد سازندگی نامگذاری کند.

در این مراسم نویسنده کتاب “پایی که ماند” به حسین گفت: “هر دولتی از زمان انقلاب حداقل 20٪ موفقیت کسب کرده است. اگر نگاهی دقیق بیندازیم ، می بینیم که 20٪ مبتنی بر تفکر جهادی انقلابی است.” آنها نمی توانند موفق شوند.

مجید مختاری ، پژوهشگر دفاع مقدس ، رزمنده نیز گفت: “ما باید به نقش تهران در جنگ ایران و عراق توجه کنیم.” پروژه ای در این زمینه ایجاد شده که متوقف شده است و ما می خواهیم آن پروژه را احیا کنیم. یکی از س myالات من این است که چرا هیچ نمادی از جنگ داخلی وجود ندارد ، آثار موشک باران تهران ، تمام نقاطی که موشک به آنها اصابت کرده در تهران ناپدید شده اند.

طبق وب سایت این شهر ، وی همچنین در مورد تحریف تاریخ جنگ گفت. “بسیاری از داستان های کلامی که توسط فرماندهان منتشر شده تحریف شده است. من فکر می کنم که تحریف تاریخ جنگ بیشتر توسط خود فرماندهان اتفاق می افتد. یکی از بزرگترین تحریفات برطرف می شود.” کاهش یا کاهش نقش هاشمی در تاریخ جنگ است.

انتهای پیام: