از مناظرات ۹۶ تا همنشینی سران سه قوه

در سالی که مجلس یازدهم با دولت دوازدهم همکاری خواهد کرد ، مشکلات کشور مشخص است ، همچنین تاریخچه اختلافات بین دو قدرت ، رقابت سیاسی و نیاز فوری به همکاری و همکاری بین دو نهاد است.

سران سه قوه

به گزارش سرگرمی برای همه ، محمد هاشمی در: Etemadonline: او نوشت: “در شرایطی که مجلس کاملاً چهره خود را از نظر سیاسی تغییر داده است ، به نظر می رسد که این موضوع انگیزه هایی را برای تشدید رویارویی سیاسی در کشور افزایش داده است. لازم است که رهبران این سه قوه با نهایت احتیاط به گونه ای عمل کنند که امکان همکاری فراهم شود.” نه تنها مسدود نخواهد شد بلکه افزایش خواهد یافت. در حقیقت ، اکنون روسای سه شعبه وجود دارد که از یک سو به عنوان روسای سه نهاد اصلی کشور و از سوی دیگر به عنوان سیاستمداران برجسته و تأثیرگذار از جریانهای مختلف ، باید برای کنترل فضای سیاسی تلاش کنند. با اضافه شدن آقای رئیسی و آقای روحانی به آقای کالیباف ، این سه نفر باید بدانند که بورسیه های آنها دیگر انتخابات سال 1996 نیست بلکه یک جلسه سران سه قوه است ، با اختلافات رسمی بین این دو. عمق زیادی دارد. این بدان معنی است که ما برای پیوستن به این سه فریم در سال 1996 و اکنون در سال 1999 با دو چارچوب متفاوت روبرو هستیم.

نکته مهم امروز این است که کشور ما با تحریم های خارجی و اخیراً به دلیل گسترش تاج دست و پنجه نرم می کند و توانایی پذیرش مشکلات بیشتر را ندارد. بنابراین ، هنر رهبران سه قوه باید این باشد که این مشکلات بدون نتیجه به چرخه شریر تبدیل نشوند. به هیچ وجه نمی خواهم بیان کنم که من به مادر توصیه می کنم بی تحرک باشد یا به او اجازه ندهد که برای اداری اداره کند. برنامه ریزی برای امور جاری کشور منطقی تر است. بدون شک مشکلات کشور فقط سال آینده حل نمی شود ، اما در حال حاضر یک سری روابط بین سه قدرت برقرار است که نشان می دهد چگونه ما در دستیابی به این وظایف پیش خواهیم رفت و چقدر به نفع جامعه خواهیم بود. .