اجرای پویش همدل در آذربایجان غربی به منظور کمک به جبهه مقاومت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آذربایجان غربی | جبهه مقاومت

به گزارش خبرگزاری آنلاین لیلا رجب در این زمینه از راه اندازی پویش ایران همدل خبر داد و اظهار کرد: پیرو تاکید رهبر انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت تبلیغات اسلامی از روز اول وارد این میدان شده است و ضمن برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری در مدارس مساجد هیئت های مذهبی و جمع بانوان پویشی را نیز همگام با سایت رهبری تحت عنوان ایران همدل جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: این پویش از اول هفته در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی راه اندازی شده است که مردم استقبال خوبی از آن داشته اند و در دو سه روز گذشته تاکنون دو گوشواره یک گردنبند و مدال یک انگشتر و چهار نیم ست طلا و شش عدد النگو به جبهه مقاومت از سوی بانوان اهدا شده است و این پویش روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی مسئول جمع آوری اقلام و طلاجات بانوان و کمک های مؤمنین جهت کمک به جبهه مقاومت مشخص شده است و بانوان و مؤمنین با مراجعه به این معاونت می توانند کمک های غیر نقدی خود را اهدا کنند.

وی افزود: کمک های نقدی بانوان و مؤمنین متدین در همان جا و در حضور خود اهدا کننده به سایت رهبری و حساب دفتر رهبری جهت کمک به مردم لبنان واریز می شود.