نگرانی اصلی حمل و نقل عمومی است
[ad_1]

وی گفت: “ما باید دهانه ها را مدیریت کنیم تا ستون حمل و نقل عمومی نتواند در مسافت های اجتماعی مقاومت کند.”
معاون وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران و اتوبوس ها و تاکسی های مترو ، گفت: به طور کلی ارزیابی ما در روز اول معرفی مسافت هوشمند خوب و رضایت بخش است.
وی گفت: “ما فقط از لحاظ بهداشتی نمی توانیم به تاج نگاه کنیم.” “ما در اکثر نقاط کشور در اوج بیماری خود هستیم. نباید فراموش کنیم که بیشتر کارگران ، مانند نیروی انتظامی و کارکنان بهداشت ، بخش برق ، آب و گاز دارند. و … آنها بسته نیستند ، بنابراین ما باید تصمیم واقعی بگیریم ، از طرف دیگر با کارگران روزانه و فروشندگان و یارانه ها.” و ما باید به وضعیت خانواده های مربوط به فقرا توجه کنیم.
حریریچی با بیان اینکه برای تهیه واکسن تاج و دارو در خوش بینانه ترین وضعیت 18 ماه زمان لازم است اظهار داشت: “حتی اگر واکسن تهیه شود ، 40-50 درصد موثر خواهد بود و انجام این کار به مدت کافی طول می کشد تا برای کل دنیا و بیماران انجام شود.” ما باید ویروس را کنترل کنیم ، زیرا نمی توان آن را از بین برد و کاملاً از بین برد ، و ما باید عادت کنیم که با صلیب آرامش زندگی کنیم.
وی گفت: “ما فقط به مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و بهداشتی اجازه داده ایم. متأسفانه برخی از این مراکز به صورت مشخص برای انتقال طراحی شده اند.” این منجر به ازدحام جمعیت و خطر بالای عفونت می شود که اساس تصمیم ماست.
وی با اشاره به اینکه معاون وزیر بهداشت ، رئیس و اولویت اصلی سیستم و قرارگاه تاج گذاری به عنوان رئیس بهداشت و درمان مردم است ، گفت: “تأخیر در بازگشایی اصناف پرخطر مانند آرایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی ، سالن ها ، رستوران ها و غیره وجود دارد.” و ما باید کاری دقیق تر انجام دهیم.
حریریچی راهکار ارزیابی یک برنامه هوشمند فاصله را گزارش از پیشرفت ناظران ، بازرسان ، اصناف و بیماری دانست و گفت: قطعاً در ماه مه اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد.
وی گفت: “براساس نظرسنجی ها ، برای اولین بار ، همه اقتصاددانان در سراسر جهان با هر ایدئولوژی موافق هستند و این نقض قرنطینه و باز شدن زودهنگام اقتصاد است.”
معاون وزیر بهداشت همچنین درباره اهداف برنامه هوشمند فاصله گفت: “یکی از اقدامات و اهداف ما در این مرحله شناسایی افراد بدون علامت است ، زیرا آنها مانند بمبی هستند و می توانند این بیماری را برای دیگران گسترش دهند که ما به طور جدی این افراد را مورد بررسی و بررسی قرار می دهیم ، در صورت آلوده شدن آنها را جدا خواهیم کرد. ما افرادی را که آلوده می شوند قرنطینه می کنند ، شناسایی و آزمایش می کنیم.
ابراهیم دورتی ، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی نیز با انتقاد از سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی خواستار توجه بیشتر به وضعیت اقتصادی اصناف و حمایت بیشتر و تحمل بیشتر در بیمه و مالیات شد.
وی گفت: “از یک طرف ، ما می گوییم که مردم باید در خانه بمانند ، از طرف دیگر ، ما می خواهیم اتحادیه های کارگری مالیات بپردازند.”
وی گفت: “ما نمی دانیم افراد بیشتری در فروشگاه های زنجیره ای یا اتاق های صنفی وجود دارند یا خیر.”
در ادامه این برنامه ، فرنوش نوبخت ، مدیرکل مترو تهران و حومه شهر ، با یادآوری اینکه این مترو برای حمل و نقل مسافر انبوه طراحی شده است ، یادآور شد: ما در ماه فوریه 1850 مسافر را با مترو حمل کردیم ، اما اکنون 90 درصد از همین ظرفیت برخورداریم و می تواند 1.5 میلیون مسافر را حمل کند ، اما امروز حدود 300 هزار مسافر داریم. واری
نوباکس گفت: ما سیاست های کلی ستاد تاج گذاری را دنبال می کنیم و بر همین اساس پیش می رویم: “قطارها و دروازه ها برای رعایت فاصله مناسب اجتماعی مشخص شده اند ، اما گاهی اوقات هنگام خروج و خروج از قطار احتقان وجود دارد.” در جلوی پله برقی ها و بعضی اوقات مسافران مشاهده نمی کنند ، اما ما دویدیم و باید ببینیم که چقدر موثر است.
محمود طارفه ، مدیرکل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره تردد اتوبوس ها در حدود 2 میلیون مسافر در روز گفت: “هفته انتقال ما با 170 هزار نفر به تأخیر افتاد. این کمی کمتر از هشت سال پیش است و جمعیت به دلیل خود مردم کاهش یافته است.” اترها و نمایندگان ما دائماً یادآوری و کنترل می شوند.
مرتضی زمانی ، مدیرکل اتحادیه رانندگان تاکسی کشور نیز گفت: امروز نسبت به ماه گذشته تعداد بیشتری مسافر وجود داشت و حدود 60 درصد مسافران در آنجا بودند.
وی گفت: در صورت تغییر ساعت کاری کارمندان ، تراکم مسافر کمتر خواهد بود.
[ad_2]
تمامی نوشته های سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.