حوادث

دستگیری مظنون تیراندازی به یک کودک ۶ ساله در آمریکا

مظنون به تیراندازی به یک دختربچه شش ساله و پدر او، بعد از افتادن توپ بسکتبال آنها در حیاط خانه او، در “فلوریدا”ی آمریکا دستگیر شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه به نقل از بی بی سی، مقامات پلیس ایالتی آمریکا می‌گویند “رابرت لوئیس سینگلتری”، ۲۴ ساله، عصر روز گذشته (پنجشنبه) پس از دو روز تعقیب و گریز خود را در شهر “تَمپا” تسلیم کرد.

دو نفر دیگر، یک زن و یک مرد هم در تیراندازی این مرد اهل کارولینای شمالی زخمی شده‌اند. سینگلتری با چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک روبرو است. پلیس همچنین مظنون را به دو مورد تعرض با یک اسلحه مرگبار به قصد کشتن و یک مورد تملک سلاح گرم توسط یک مجرم متهم خواهد کرد.

مظنون از قبل برای پلیس شناخته شده بود چون ادعا می‌شود در ماه دسامبر نیز با پتک به فردی حمله کرده بود.

حادثه تیراندازی در شهرستان (کانتی) گَستون در کارولینای شمالی ابتدا در ساعت ۱۹:۴۴ روز سه شنبه به وقت محلی به پلیس گزارش شد. بازرسان بعدا گزارش دادند که یک کودک شش ساله و پدرش هر دو به شدت مجروح شده‌اند. آنها گفتند که بدن یک زن بزرگسال بالغ بر اثر تیر خراش برداشت و یک مرد بزرگسال هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

یکی از همسایگان به خبرنگاران گفت که تیراندازی بعد از آن روی داد که یک توپ بسکتبال به حیاط خانه مظنون غلتید. “جاناتان رابرتسون” که در محله گستون زندگی می‌کند گفت: آنها بسکتبال بازی می‌کردند و توپی به حیاط او غلتید. آنها رفتند تا آن را بردارند. صحنه عجیبی بود. هرگز انتظار چنین حادثه‌ای را نداشتیم. هیچ فکر نمی‌کردیم که کسی وسط این همه بچه سلاح بکشد.

پلیس گفت مظنون قبل از شلیک به سوی همسایه‌ها داخل خانه رفت و با اسلحه برگشت. درحالی که همسایه‌ها شتابان بچه‌هایشان را می‌بردند، ویلیام و دخترش تیر خوردند. کودکی که تیر خورده در مصاحبه با یک کانال محلی ای‌بی‌سی در مورد تیراندازی صحبت کرده است.

این دختر شش ساله گفت: گلوله برگشت و در گونه‌ام فرو رفت. او افزود که پدرش در بیمارستان شارلوت بستری است. پدر دختر به دلیل سوراخ شدن ریه و مشکلات کبدی پس از اصابت گلوله از پشت، تحت درمان است.

این آخرین مورد از یک رشته خشونت با اسلحه در اطراف آمریکاست که شامل جوانانی می شود که گزارش شده به اشتباه به فرد یا خانه اشتباهی نزدیک شده‌اند.

انتهای پیام