بین الملل

تیراندازی در اریحا و کشته شدن یک صهیونیست/ حماس و جهاد اسلامی استقبال کردند

منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا و کشته شدن یک اسرائیلی و زخمی شدن چند نفر دیگر خبر دادند.

به گزارش سرگرمی برای همه، شامگاه دوشنبه یک جوان فلسطینی که سوار بر خودرو بود، به سمت خودروی صهیونیست‌ها در نزدیکی اریحا تیراندازی کرد که طی آن یک صهیونیست کشته شد.

مجری عملیات حین ترک محل با خودرویی دیگر تصادف کرده و به سمت آن هم تیراندازی می‌کند که طی آن نیز چند صهیونیست زخمی شده‌اند.

این جوان فلسطینی به سلامت از محل متواری شده و تاکنون نظامیان صهیونیست موفق به یافتن سرنخی از او نشده‌اند.

در همین حال، روزنامه معاریو از وقوع یک عملیات تیراندازی دیگر در تقاطع الموگ خبر داده و مدعی شده که در این عملیات کسی آسیبی ندیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی جاده‌های منتهی به اریحا را بسته و در جست‌وجوی مجری عملیات است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا پس از پایان عملیات خودروی خود را آتش زده و از محل متواری شده است.

در همین حال، جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات قهرمانانه امروز در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی برای وارد کردن ضرباتی سخت به اشغالگران به خاطر جنایت‌هایشان علیه ملت فلسطین شد.

جنبش حماس هم عملیات استشهادی اریحا را به مردم فلسطین تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات در واکنش به جنایات اشغالگران و شهرک نشینان صورت گرفته است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مجری یا مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا ظاهرا خود را به این شهر رسانده‌اند و به همین منظور، نیروهای اسرائیلی این شهر را محاصره کرده و راه‌های منتهی به آن را مسدود کردند و هم اکنون در جست و جوی مجریان عملیات هستند.

انتهای پیام