عمومی

یک فایده مهم و متفاوت قهوه

قهوه یکی از پرکاربردترین نوشیدنی ها در جهان است. این نوشیدنی سرشار از ترکیبات مفیدی است که می تواند به ارتقاء سلامتی و محافظت از شما در برابر برخی بیماری ها کمک کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” می نویسد: یافته ها نشان می دهد که کافئین التهاب را در دوران سالمندی کاهش می دهد. تحقیقات قبلی نشان داده بود که کافئین می تواند از بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 جلوگیری کند.

مصرف کافئین میزان بروز التهاب را در افراد 60-90 ساله کاهش می دهد. البته تحقیقات زیادی در مورد رابطه بین کافئین ، قهوه و سلامت آنها انجام شده است. برخی مطالعات حتی نشان داده اند که نوشیدن قهوه داغ خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که کافئین از رشد و گسترش سلول های التهابی جلوگیری می کند. یک مطالعه طولانی مدت بر روی 114 نفر نشان داد که در حالی که دانشمندان از نتایج خوب استفاده از کافئین ناامید شده بودند ، دریافتند که کافئین تأثیرات متفاوتی بر گروهی از افراد دارد. این عوارض در افراد 60 تا 89 ساله شایع تر بود و مشخص شد که کافئین از التهاب در این افراد جلوگیری می کند. مطالعات نشان داده است که افراد مسن که کافئین مصرف می کنند ، سالم تر هستند و عمر طولانی تری دارند.

در یک مطالعه ، افرادی که به طور منظم قهوه می نوشیدند علائم التهابی کمتری نسبت به افرادی که آن را به طور نامنظم می نوشیدند ، داشتند. علاوه بر این ، بررسی 15 مطالعه دیگر در مورد تأثیر قهوه ، کافئین و مشتقات آن بر نشانگرهای التهابی نشان داد که مصرف کم ، متوسط ​​یا زیاد قهوه دارای اثر ضدالتهابی است.

حتی مقدار کمی قهوه می تواند به کاهش التهاب کمک کند. همچنین خطر برخی بیماری ها مانند دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و شاید حتی برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.

انتهای پیام: