فرهنگ و هنر

یادی از شهید محمدرضا میرزایی

سرگرمی برای همه / لرستان شهید محمدرضا میرزایی در سال 1337 در روستایی با خانواده های محروم و مظلوم دیده به جهان گشود.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: سلام بر آقا امام امان (ع) منجی عالم بشریت درود ، سلام بر نایب قانونی وی امام خمینی ، این الگوی تقوا ، سلام بر ارواح مهربان شهدا در صلح قبل از جنگ اجباری. من وصیت خود را با عقل ناقص ، اما سرشار از عشق به خدا ، از زبان الکان به گوش مبارک عزیزانم تقدیم می کنم.

خدا را شکر که به جبهه آمدی و به توفیق فروتنانه شهادت رسیدگی کردی.

خدایا سپاسگزارم که از بنده آسی توفیق اطمینان حاصل کردی که قرنها بعد به ندای استاد شهیدان حسین بن علی (ع) ، ناصر ینصرانی ، برای ظلم به حسین پاسخ خواهم داد ، گرچه من در آن زمان بنده فروتن نبودم. وقتی خودکفا باشید اما اکنون من به کمک فرزند شما در قرن حاضر می شتابم ، امیدوارم از من ناامید شوید ، من را در راه حقیقت ، در راه حقیقت در میان شهدا می شناسید. من می خواهم شما به پدر و مادر گرم من صبر و شکیبایی در این جهان را نشان دهید در بهشت ​​در بهشت.

حالا من چند دادخواست با شما دارم ، پدر و مادر صادق من. بدانید که جهان یک آزمایش است ، جهان میدان آهندس است (جهان محل سکونت است).

ای پدر ، مادر ، خواهر ، همسر ، فرزندان عزیز ، مرا از ته دل قانونی كن ، زیرا من حقوق تو را مطابق با موازین اسلام عزیزم حفظ نكردم ، در عین حال پدر و مادر عزیزم حامد ، لیلا و فاطمه را از كودكی تربیت كردند. قرار دادن:

به امید از دست ندادن خون شهدا ، با پیروزی حق بر باطل. نظریه B قبل از تاریخ جلسه. من از همه کسانی که حق گردن فروتن را دارند عذرخواهی می کنم و من نمی دانستم چگونه پایین باشم.

شهید محمدرضا میرزایی در سال 1343 زادگاه خود را در مدرسه آغاز كرد و تحصیلات ابتدایی را به مدت 4 سال به پایان رساند و پس از آن دوره دبیرستان را در دبیرستان امام خمینی الشتر آغاز كرد و در سال 1979 فارغ التحصیل شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، وی در آموزش و پرورش استخدام شد ، در روستاهای الشتر خدمت کرد ، مدتی به عنوان رهبر خدمت کرد و برای شهادت به جبهه ها اعزام شد.

انتهای پیام: