استان ها

گل‌گهر در میان برترین تیم‌های فوتبال ایران

در جدیدترین رده بندی باشگاه های جهان

 گل گهر یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است

حضور گل گهر و صعود چشمگیر در رده بندی تیم های مطرح فوتبال باشگاهی جهان علاوه بر چهارم شدن در لیگ برتر، اتفاق جالب و قابل توجهی است که از زوایای مختلف قابل بررسی است.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ در رده بندی جدید سایت «پایگاه فوتبال» که هر از چند گاهی رده بندی باشگاهی تیم های فوتبال جهان را اعلام می کند، تیم فوتبال گل گهر سیرجان رتبه پنجم برترین باشگاه های ایران را به خود اختصاص داده است. در این رده بندی تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد به ترتیب اول از چهارم هستند و تراکتورسازی تبریز بعد از گل گهر در رده ششم تیم های برتر باشگاهی ایران قرار دارد.

صعود و رتبه قابل توجه گل گهر به عنوان یکی از پنج باشگاه برتر ایرانی در جهان پیام بزرگی برای فوتبال ایران دارد. در واقع نگرش صحیح و حرفه ای مجموعه «گل گهر» به موضوع سرمایه گذاری هوشمندانه در ورزش باعث شد تا سال ها بعد یک باشگاه حرفه ای به تعداد اندک باشگاه های حرفه ای ایران اضافه شود که تمامی زیرساخت های ورزشی استاندارد را در اختیار داشته باشد. قلبش

باشگاهی که علاوه بر اهداف کوتاه مدت، برنامه ریزی های لازم را برای اهداف بلندمدت خود نیز انجام داده است، چشم انداز و نقشه راه خود را تدوین کرده و به دنبال این است که در صورت حضور در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.

فراموش نکنیم که تا چند سال پیش نام و نشانی سیرجان کمتر بر روی نقشه جغرافیای ورزشی ایران به چشم می خورد و حالا با نتایج درخشان تیم فوتبال گل گهر با عملکرد فنی بالا در دو فصل اخیر این نام را به خود اختصاص داده است. . این باشگاه همچنین یکی از بهترین تیم های ایرانی در رنکینگ جهانی به حساب می آید.

اگر هفت امتیاز گرفته شده از ناداوری از “گل گهر” در لیگ برتر امسال را به اندوخته های این تیم اضافه کنیم، این تیم پس از دو تیم سرشناس پایتخت در رده سوم جدول پایانی قهرمانی قرار می گیرد. این یعنی بهترین عملکرد در باشگاه های شهرستانی که این تیم را در جایگاه بالاتری نسبت به باشگاه های بزرگ «سپاهان اصفهان» و «فولاد خوزستان» به عنوان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا قرار می دهد.

گل گهر که قرارداد خود را با امیر قلعه نویی مربی باتجربه و موفق خود تا پایان لیگ برتر تمدید کرده است، همچنان مصمم است راه خود را برای حضور موفق در فوتبال ایران ادامه دهد و به زودی رویای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را محقق خواهد کرد. . .

انتهای پیام: