اقتصادی

گلایه واحدهای صنعتی از فرایند طولانی تخصیص ارز

ISNA / گیلان: رئیس سازمان بازرسی کشور گفت. “روند طولانی توزیع ارز و سرمایه در گردش یکی از شکایات واحدهای صنعتی است.”

پارس خزر در محل دفن زباله های صنعتی و سراوان گفت که حجت الاسلام حسن درویشیان امروز از کارخانه ایران پوپلین بازدید کرد. عواقب لازم باید ایجاد شود.

او افزود. “ایران پوپلین یکی از واحدهایی است که از آن بازدید کردیم. این یک کارخانه نساجی بود که علی رغم داشتن تجهیزات ، متأسفانه بیشتر تولیدات آنها تعطیل است. “

رئیس سازمان بازرسی کشور خاطرنشان کرد. “در حال حاضر ، حدود یک چهارم این واحد فعال است ، اما ظرفیت خوبی دارد ، سرمایه گذاری های زیادی در آن انجام شده است و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.”

او افزود. “یکی از مشکلات ایران پوپلین کمبود سرمایه در گردش است. ما در اسرع وقت مشکلات آن را پیگیری خواهیم کرد.”

درویشیان ادامه داد. “همانطور که گفته شد ، در صورت حل مشکلات Iran Poplin ، این واحد می تواند تولید خود را 75 تا 80٪ افزایش دهد.”

او افزود. “ضمن حل مشکلات کارخانه ایران پوپلین ، در حالی که این واحد می تواند برخی از نیازهای بافتی کشور را تأمین کند ، همچنین می تواند تأثیر مثبتی در اشتغال جوانان بیشتری در این استان داشته باشد. ما در تلاش هستیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.” مشکلات آن را حل کنید. “

در ادامه سفر خود به گیلان ، رئیس سازمان بازرسی کشور در چارچوب بازدید از شرکت “پارس خزر” گفت. “خوشبختانه این واحد در تولید مشکلی ندارد ، این واحد بسیار فعال است.

او افزود. “روسای این بخش از روند طولانی تخصیص ارز خود ناراضی هستند ، آنها انتظار دارند که تحریک شود تا در تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود از خارج مشکلی نداشته باشند.”

او افزود. “ترویج روند جاگذاری ارز باعث افزایش تولیدات کارخانه ، کاهش هزینه کالاهای آنها می شود تا آنها بتوانند محصولات بیشتری را به فروش برسانند.”

رئیس سازمان بازرسی کشور در پی بازدیدهای امروز از محل دفن زباله سراوان گفت. “یکی از مشکلات جدی در استان گیلان مشکل پسماند است.”

وی گفت: زباله علاوه بر آلودگی محیط زیست ، تهدیدی برای آبهای زیرزمینی و سطحی است.

درویشیان با بیان اینکه خروجی این محل دفن زباله از رودخانه ها به دریای خزر می رسد ، تصریح کرد: حذف شده.

انتهای پیام: