استان ها

ایجاد شهرک صنعتی چرم شهر و راه اندازی گمرک در این مجموعه صنعتی پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری برن از قزوین؛ هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگو دولت: بخش خصوصی روز پنجشنبه در استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی کشور با اشاره به پیگیری مصوبات جلسه قبلی گفت. گمرک در منطقه ای مستقل معروف به چرم سازی بوئین زهرا.

او اضافه کرد. تعیین عوارض گمرکی، تبدیل منطقه چرم سازی به شهر صنعتی، انتخاب نام مناسب، ایمن سازی این منطقه به ویژه برای جلوگیری از آتش سوزی در واحدهای شیمیایی.

ذینفع یادآور شد. موضوع بیمه حوادث بویژه بیمه واحدهای صنعتی آتش حوادثی که اخیرا باعث ایجاد یک واحد بزرگ شده است باید جدی گرفته شود پتروشیمی به طور کامل نابود نشوید.

image_2022_2_17-17_41_2_510_S4P:

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین: او اضافه کرد. متأسفانه اکثر واحدهای صنعتی مستقر در استان بیمه خود را در تهران دارند که این روش باعث شده وام های ارزش افزوده به تهران برود و نمی توانیم به استعلام ها پاسخ دهیم.

بخشنده افزود. جلسه ای با شورای عالی بیمه در کشور تشکیل شده است تا بتوانیم به صورت کنسرسیومی وارد بیمه شویم تا واحدهای بزرگ را بیمه کنیم تا خسارات زیادی بپردازند.

او اضافه کرد. همچنین مقرر شد با شناسایی شرکت های صنعتی فعال در منطقه که بیمه ندارند، لیست شرکت های بیمه ای که آمادگی حضور در کنسرسیوم را دارند منتشر شود تا تصمیم گیری کنیم.

رضا صفری مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی کشور گفت: «برای پیگیری موضوع تبدیل ناحیه تولید چرم به شهرک صنعتی باید نماینده این ناحیه صنعتی معرفی می شد اما فردی که باید. سرمایه‌گذار وضعیت قانونی لازم را نداشت، کار ناقص رها شد.»

گرفتن:

او اعلام کرد. تصمیم بر این شد که یک شرکت ساختمانی در ارمنستان تاسیس شود جرم ما باید الزامات قانونی را رعایت کنیم تا بتوانیم این الزام را محقق کنیم.

سافاری اعلام کرد. «محوطه چرمی فاقد مدرک هویتی رسمی است، در صورت تأسیس شرکت ساختمانی می توانیم برای تغییر وضعیت این منطقه و ایمن سازی آن اقدام کنیم.

وی گفت: با تشکیل شرکت عمران در این منطقه، برای ایجاد شهرک صنعتی، ایجاد گمرک، برای اطمینان از این مجموعه ثبت می شود.

او به یاد آورد: “او یک قطعه است.” سیاره: پیش بینی هایی برای صادرات سوخت انباشته در چرمشهر داشته ایم اما همچنان شاهد ذخیره سازی سوخت هستیم که بسیار خطرناک است، باید برای آن برنامه ریزی کرد.

احد چگین مدیرعامل شورای عالی بیمه استان قزوین بیان کرد:

چگینی عنوان کرد. شورای عالی بیمه آمادگی عقد قرارداد با یک صنعت بزرگ به صورت کنسرسیومی را دارد، مقرر شد یکی از بیمه گذاران به عنوان سرپرست انتخاب شود، بیمه واحدهای پرخطر را ساماندهی کند. سایر بیمه ها

image_2022_2_17-17_39_51_124_J3n:

او اضافه کرد. بیش از 2000 نفر در شعب بیمه منطقه شاغل هستند و ضریب بیمه در جمهوری 2.7 درصد در منطقه – 2 است و این وضعیت باید بهبود یابد.

چگین افزود. امسال توسط: شرکت های بیمه بیش از 4 هزار میلیارد تومان پرداخت شد در حالی که مبلغ درآمد: درست است و ما باید این شرایط را بهبود بخشیم.

انتهای پیام: