اجتماعی

گسترش فرهنگ ازدیاد جمعیت از کارکردهای مهم جشنواره مادرانه است

سرگرمی برای همه/ روزه رئیس کمیته خانواده خانواده شورای اسلامی شهر جمعه گفت: «جشنواره مادر امسال از 5 تا 30 اردیبهشت ماه برگزار شد که هدف آن تبیین مشکلات مربوط به افزایش جمعیت ویژه بانوان در جم در پارک نرگس است.

نرگس نیازمند در چارچوب افتتاحیه جشنواره «مادرانه» در پارک نرگس گفت. از سال 90، مقام معظم رهبری بارها بر مسئله بچه دار شدن جمعیت تاکید کرده و بارها نسبت به اهمیت آن در کشور هشدار داده اند. سخنرانی ها، برنامه ها …

وی در ادامه به تشریح مشکل جمعیت زنان، توسعه فرهنگ افزایش جمعیت، ایجاد احساس امنیت برای خانواده های مذهبی در پارک ها و استفاده از پارک ها برای ترویج اخلاق، مراقبت، نشاط و نشاط در جامعه پرداخت. شخصیت سالم و زنده یکی از اهداف این جشنواره پاسخگویی به سوالات، شبهات مردم، بسترسازی برای فعالیت مبلغان در پارک های شهر، ارتقای قدرت تحلیل زنان از پدیده های اجتماعی و سیاسی مدرن است.

نیازمند با اشاره به اینکه ارتقای کیفی برنامه های فرهنگی شادی آفرین در راستای اشاعه فرهنگ رشد جمعیت از کارکردهای مهم جشنواره مادر است، گفت: جشنواره مادر در سال 1380 به عنوان یکی از مهم ترین وظایف جشنواره مادر است. غرفه کتاب، غرفه بانوان موفق، ایستگاه سمپوزیوم و غرفه پذیرایی هفت غرفه این جشنواره هستند.

رئیس کمیته زنان و خانواده شورای اسلامی شهر کومی گفت: پاسخگویی به سوالات دینی، پزشکی و عقیدتی، پاسخگویی به سوالات بانوان در زمینه افزایش جمعیت، افتتاح میزهای مشاوره، برگزاری مسابقات مختلف، ارائه تعداد زیادی از بانوان موفق. فرهنگ سازی برای مطالعه کتاب های جذاب، ایجاد فضایی بانشاط و شاد از ویژگی ها و اهداف غرفه های جشنواره است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت. این جشنواره با حمایت کمیته خانواده شورای اسلامی بانوان، سازمان های بوستان های الزهرا و منطقه سبز برگزار شد. اجتماعی سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری شهرداری مسئله بانوان جمعه.

لازم به ذکر است جشنواره «مادرانه» 5 تا 30 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 20 در پارک جمعه نرگس برگزار می شود.

انتهای پیام: