کورس سرعت و کرونا در نوروز

در شهرهایی مانند تهران ، فرا رسیدن تعطیلات سال نو و نوروز با کاهش ازدحام جاده ها همراه است که می تواند وسوسه سرعت را افزایش دهد ، احتمال تصادفات را افزایش دهد.

به گزارش سرگرمی برای همهآمارها نشان می دهد که در روزهای اول سال جدید ، در شهرهایی مانند تهران ، حجم ترافیک و تعداد خودروها به کمترین میزان می رسد ، بنابراین خبری از ترافیک طولانی در بزرگراه ها ، تأخیرهای طولانی نیست. اما در برخی موارد ، این تنهایی باعث افزایش متوسط ​​سرعت اتومبیل ها می شود که به نوبه خود احتمال تصادفات را افزایش می دهد.

امسال اما با ادامه حضور بدون اعلام کرونا در کشورمان ، نوروز شرایط دیگری پیدا کرده است – این محدودیت های ترافیکی است. محدودیت ها از یک سو منجر به کاهش قابل توجه در دسترس بودن وسایل نقلیه در ساعات ممنوع یعنی از ساعت 9 شب تا 3 صبح می شود و از طرف دیگر می تواند ضرورت و شتاب را برای رسیدن به مقصد تا ساعت 9 صبح افزایش دهد. دربعدازظهر

پیشنهاد کاهش سفر موضوع دیگری است که طبق آمار ترافیک منجر به تخلیه جاده های بین شهری در مقایسه با مدت مشابه سالهای گذشته شده است که این امر نیز ممکن است منجر به افزایش تمایل به سرعت جاده ها شود. در این رابطه ، چندین مقام پلیس راهنمایی و رانندگی و نجاتگران به شهروندان توصیه کردند و هشدار دادند.

رئیس پلیس راهور ناجا. افزایش تصادفات جاده ای

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت وگو با سرگرمی برای همه وی درباره احتمال تصادف در حریم جاده ها گفت. “طی این چند روز ، به دلیل رعایت سوابق بهداشتی ، شهرها و حتی جاده های بین شهری خالی از سکنه شده اند و گزارش های پلیس نشان می دهد که بیشتر جاده ها نیز آرام هستند. به عنوان جاده های درون شهری.

او ادامه داد. “اما تصادفات به دلیل تنهایی در جاده های شهر افزایش یافته است ، بنابراین رانندگان باید هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند. متأسفانه ، چهار عامل سرعت غیر مجاز ، عدم توجه به جلو که عمدتا پس از استفاده از تلفن همراه رخ می دهد ، خستگی و خواب آلودگی از دلایل اصلی سوانح رانندگی است.

معاون پلیس راهور ناجا .. سریع وسوسه نشوید

سرهنگ عین الله جهان معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا نیز با سرگرمی برای همه صحبت کرد وی در مورد افزایش سرعت رانندگی گفت. “رانندگان باید حتی در بعضی موارد با سرعت مطمئنه به محدودیت سرعت توجه کنند. تنهایی جاده ها نباید باعث شود رانندگان وسوسه شوند که سرعت و رانندگی را با سرعت بالا انجام دهند.

وی گفت: رانندگی با اتومبیل سریع احتمال تصادف و شدت آن را افزایش می دهد. کمتر می شود.

هانی آهنی همچنین به فعالیت دستیاران پلیس و مربیان اشاره کرد و گفت: وی افزود: “ما از دستیاران پلیس به ویژه كودكان و نوجوانان می خواهیم كه به والدین خود یادآوری كنند كه اگر با احترام و ادب با سرعت زیاد با آنها رفتار می شود سرعت خود را كاهش دهند.” واقعیت این است که دستیاران کنار جاده در کاهش تخلفات و همچنین در کاهش تصادفات رانندگی نقش موثری داشته اند.

معاون پلیس راهور ناجا اعلام کرد. “شهروندان باید زمان سفر خود را مدیریت کنند تا مجبور نباشند برای جبران زمان کوتاه خود یا زودتر رسیدن به مقصد ، با سرعت رانندگی کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران. با افزایش سرعت ، شدت تصادف را افزایش دهید

سید علا Aلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با سرگرمی برای همه صحبت کرد. وی به میزان خسارت وارد شده به خودرو در هنگام تصادف سریع السیر اشاره کرد و گفت: “رانندگی با سرعت غیر مجاز شدت و خسارت را در صورت تصادف رانندگی افزایش می دهد. به عنوان مثال ، در نتیجه تعداد قابل توجهی از تصادفات که منجر به مسدود شدن راننده یا محفظه سرنشین شد ، وسیله نقلیه نیز شتاب گرفت و از حد مجاز فراتر رفت.

او ادامه داد. “بنابراین ، لازم است رانندگان در هر دو جاده درون شهری و برون شهری با سرعت مجاز و ایمن حرکت کنند تا خدای ناکرده اگر اتفاقی افتاد ، بتوانند ماشین را کنترل کنند.

مالکی افزود. وی افزود: “ما باید تشخیص دهیم همانگونه كه از خود در برابر بیماریهای قلبی عروقی محافظت می كنیم ، باید خود و دیگران را نیز با سرعت مطمئنه در برابر حوادث محافظت كنیم.”

در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، سرهنگ احسان مومن ، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وی گفت: وی در مورد رانندگی با سرعت بالا در معابر خلوت پایتخت هشدار داد. ک خطر تصادف با سرعت بالا بسیار زیاد است. رانندگان باید توجه داشته باشند كه تخلفات غیرمجاز نه تنها توسط دوربین های نظارتی ثبت می شود ، بلكه توسط بازرسان نامرئی و گروه های گشت و موبایل نیز نظارت می شود و در صورت برخورد با آنها برخورد می شود.

تهران بیش از 550 کیلومتر راه اصلی دارد که بیشتر در ایام نوروز خلوت است. کلید رانندگی ایمن و کاهش تصادفات در دست رانندگانی است که می توانند با کاهش سرعت و جلوگیری از مزاحمت های تصادفی آن را کنترل کنند.

انتهای پیام: