فرهنگ و هنر

کودکانی که سوژه ۲ عکس تاریخی شدند!

دنیای کودکان همیشه سوژه عکاسان جهان بوده است. کودکانی که تصاویر آنها با دیدن تصاویرشان گاهی باعث خندیدن ما می شود و گاهی با دیدن اینکه در چه شرایط سختی زندگی می کنند قلبمان درد می گیرد.

در این گزارش سرگرمی برای همه ، عکس هایی از کودکان غرق در دنیای خود ، صرف نظر از دنیای اطرافشان ، انتخاب شده اند و عکاسان برای همیشه دنیای شیرین خود را در تاریخ ثبت کرده اند.

به گفته جنیفر پی ، مدیر موزه هنر و تاریخ آمریکا ، نقاشی شماره یک در اوایل قرن 20 ثبت شد. در آن زمان ، جهان در حدود چهار کودک که روی بشکه های جلوی مغازه گوشه خیابان در جزیره منگنا نشسته بودند ، تغییر کرد. در حقیقت ، این تصویر زمانی را نشان می دهد که جزیره مانگن تازه دنیای خارج را کشف کرده بود.

پس از گرفتن مناظر چشمگیر جزیره ، بسیاری از تازه واردان به آنجا آمدند و پس از آن بود که از آنها عکس گرفتند. به تدریج ساکنان اصلی مانگان شروع به ترک جزیره کردند و جای خود را به نقاشان و گردشگران دادند.

تصویر شماره یک

لذت شروع تعطیلات

به اندازه کافی درس و محاسبات. هیجان آخرین روز مدرسه که در عکس 2 نشان داده شده است توسط اد لنگ لوئیس در سال 1955 در مدرسه Castin Adams ثبت شد.

ساختمان باشکوه Riviol یونان (به معنای رنسانس) در سال 1853 ساخته شد. هنگامی که شهر از طریق تجارت سریع دریا رونق گرفت. این ساختمان در ابتدا با ورودی های جداگانه برای دختران و پسران ساخته شد ، اما بعداً فقط با یک درب اصلی بازسازی شد.

این مدرسه امروزه نیز فعالیت می کند و حدود دانش آموزان کلاس هشتم دارد.

تصویر شماره 2:

انتهای پیام: