اجتماعی

کمیته ها و کارگروه های ویژه خدمت به زائرین تشکیل شد

سرگرمی برای همه/ روزه معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش کُم گفت: آموزش و پرورش جام همواره در خط مقدم ارائه خدمات به زائران استان بوده است. «این یک دستاورد بسیار جدی و ارزشمند است. و مفتخریم که از فرصت نوروزی برای خدمت رسانی شایسته به هموطنانمان استفاده کنیم.

سهراب مقدمی معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش جوم در پیامی اعیاد و اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد نیمه شعبان حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت. و این ایرانیان هستند که استان کام و حضرت معصومه سلام الله علیها میزبان مسافرانی خواهد بود که می خواهند سال جدید خود را با خواهر پسر هشتم آغاز کنند که فرصت بسیار زیبا و ارزشمندی است. درود بر همسایگانش.

او اضافه کرد. ما در آموزش و پرورش ایالتی کام تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران انجام داده ایم و با ایجاد ستاد در چهار منطقه اقداماتی برای رفع این مهم انجام شده است.

معاون پژوهش، توسعه منابع و آموزش منطقه اعلام کرد. از ابتدای اسفندماه سال جاری جلساتی با همکاران جهت برنامه ریزی، خدمت رسانی و توجه ویژه به کرامت میهمانان نوروزی با در نظر گرفتن شرایط ویژه ویروس کرونا برگزار می شود. برای آماده سازی میهمانان و زائرانی را ساماندهی کرده ایم که علیرغم فرصت های کم، نتایج خوب و رضایت بخشی داشته اند.

وی افزود: امیدواریم نتیجه این جلسات تقویت هر چه بیشتر خدمات رسانی به زائران باشد.

موگادامو گفت: بر اساس تصمیم ایالتی ستاد مبارزه با کرونا، مقرر شد طبق تمامی دستورالعمل های بهداشتی، راهنما پذیرش شود. آموزش و پرورش منطقه تاکنون حدود 265 مدرسه را در قالب حدود 2600 کلاس درس پایه و ضروری آماده کرده است. امکانات..

وی با ایجاد نمایشگاه های مختلف فرهنگی، بروشورهایی با موضوع ماه مهدویت، ماه شعبانیه، ماه اعیاد الهی و آداب و رسوم به ویژه پوسترهای موعظه مهدوی با عنوان «همراهیم با عشق مهدی، نصب دستگاه های امنیتی» اقدام کرد. وی گفت: کپسول آتش نشانی، نحوه پذیرایی از زائران غیرفرهنگی، برگزاری جلسات ویژه ولی فقیه و توجیه تکریم زائران، برگزاری جلسات متعدد با رئیس ستاد و کمیته های فرعی از دیگر فعالیت های قابل توجه این ستاد است. مهمانان و زائران کریمه اهل بیت(ع) بسته های فرهنگی، سوغات و بروشورهای تبلیغاتی دریافت خواهند کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان جوم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: توفیق اهل بیت و خدمت به زائران کریمه مسجدالحرام بسیار جدی و ارزشمند است. وی ابراز امیدواری کرد در صورت خدمات رسانی مناسب، زائران منطقه بتوانند از امنیت رضایت کامل داشته باشند.

انتهای پیام: