عمومی

کلیدواژه‌های تازه سرمایه‌گذاران مصی علی‌نژاد چیست؟

موسی علی هفته گذشته در برنامه گفتگوی تامرون هال مجری مشهور سیاهپوست آمریکایی حاضر شد و این بار با رویکردی متفاوت سعی کرد افکار عمومی آمریکا به ویژه پایگاه رای گیری دولت دموکرات بایدن را متحول کند: زنان، سیاه پوستان و آمریکایی های لاتین. علیه جمهوری اسلامی، برای تشتت تجزیه و مشروعیت بخشیدن به تهاجم نظامی علیه ایران. با توجه به اینکه دولت‌های آمریکا در قرن اخیر هیچ‌گاه بدون اقناع افکار عمومی هیچ طرح براندازی یا حمله نظامی به کشورهای دیگر را انجام نداده‌اند، درک روش‌های تبلیغاتی وی در این برنامه تلویزیونی برای فعالان امر بسیار مهم و بسیار حائز اهمیت است. حوزه رسانه های جمعی و جامعه دیپلماسی در ایران کمک می کند.

ایسناپلاس-احسان محدیان. مصاحبه های موسی علینژاد را باید با دقت دید و تحلیل کرد تا بازی رسانه ای ضد ایرانی غرب و آمریکا را درک کرد. حزب دموکرات که ظهور خود را مدیون سیاه‌پوستان، زنان، لاتین تبارها و سایر اقلیت‌ها است، برای جلب حمایت پایگاه انتخاباتی خود و اثبات منطق خود برای حمایت عملیاتی از ناآرامی‌های خشونت‌آمیز ایران، که می‌تواند با تداوم شیوه‌های فعلی تضعیف شود. علی نژاد در داخل کشور در برنامه ای با حضور زنان لاتین و سیاهپوست نمایش داد.

کلیدواژه های سرمایه گذاران جدید مسیح علینژاد چیست؟

تشبیه وقایع ایران و داستان جرج فلوید

او در این برنامه با نماد وقایع ایران با جورج فلوید سیاه پوست (در حالی که پیشینه و سیر این دو اتفاق کاملا متفاوت است) سعی دارد افکار عمومی را با خود همراه کند. این کار از آن جهت حائز اهمیت است که نظام جمهوری اسلامی همواره بر سرکوب سیاهان و زنان در آمریکا به عنوان یک حربه تبلیغاتی تاکید داشته است و اکنون دولت بایدن از این حربه علیه خود جمهوری اسلامی برای خنثی کردن آن استفاده می کند.

فراموش نکنیم که بایدن به صراحت از لزوم آزادی ایران صحبت کرده است و علی نژاد در این مصاحبه سعی دارد حمله و ویرانی ایران را برای مخاطبی که از جنگ های مکرر دولت های مختلف آمریکا در مناطق مختلف غرب آسیا خسته شده است مشروعیت بخشد. .

کلیدواژه های سرمایه گذاران جدید مسیح علینژاد چیست؟

شهادت دروغ سابقه دارد

این رویه سرکوب و فریب افکار عمومی غرب از طریق خشونت علیه زنان سابقه ای در گذشته دارد. 1991 در 10 اکتبر، دختری که فقط نیره نام داشت در برابر اعضای کمیته حقوق بشر کنگره ایالات متحده شهادت دروغ داد و در شهادت احساسی خود مدعی شد که شاهد بوده است که سربازان عراقی نوزادان را از انکوباتور پس از حمله به عراق خارج می کردند. کویت بیمارستان کویت را بیرون می آورند، انکوباتورها را بیرون می آورند و بچه ها را رها می کنند تا بمیرند. این شهادت دروغ باعث خشم افکار عمومی غرب شد و عملیات بازپس گیری کویت از ارتش عراق را مشروعیت بخشید. در سال 1992 فاش شد که نام خانوادگی او نایره الصباح و دختر سعود الصباح، سفیر کویت در آمریکا است. علاوه بر این، فاش شد که شهادت او به عنوان بخشی از کمپین روابط عمومی شهروندان برای کویت آزاد که توسط شرکت روابط عمومی آمریکایی Hill & Knowlton برای دولت کویت اداره می شود، سازماندهی شده است. پس از آن شهادت الصباح نمونه کلاسیک تبلیغات جنایی مدرن محسوب می شود.

تکرار تجربه فروپاشی شوروی. آرزوی علی نژاد

حالا علی نژاد این بازی خطرناک دیپلماسی عمومی را جور دیگری انجام می دهد. به زبان بدن و جملات علی نژاد دقت کنید. شعارهایی که برای برانگیختن خشم و نفرت علیه ایران و دولت آن به کار می رود و البته نتیجه توجیه آن خشم و افکار عمومی جهان، مشروعیت بخشیدن به حمله نظامی به ایران است که احتمال آن در غیر برجام بسیار افزایش یافته است. احیاء؛ این واقعیت که او ناآرامی های رخ داده در ایران را با روند فروپاشی دیوار برلین مقایسه می کند، نشان دهنده هدف نهایی ایران از سوی غرب است. یعنی تکرار تجربه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، قطعه قطعه کردن ایران، واقعیتی که این روزها بیش از گذشته آشکار شده است. او در جایی دیگر از واژه آپارتاید جنسیتی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند که مخاطبان غربی را به یاد دولت نژادپرست آفریقای جنوبی می اندازد. در حال حاضر دولت اسراییل به دلیل سرکوب و وحشیگری خود علیه فلسطینیان شایسته این نام مستعار است، اما علی نژاد ذاتاً از این کلمه کلیدی علیه ایران استفاده می کند.

کلیدواژه های سرمایه گذاران جدید مسیح علینژاد چیست؟

کلیدواژه های سرمایه گذاران جدید مسیح علینژاد چیست؟

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است.

برخی از جملات او را برای درک بهتر این پروژه ضد ایرانی مرور می کنیم.

– کشتن مهسا امین به خاطر اینکه موهایش را دوست داشت. یک تکه مو، خدای من یک تکه مو!

– دولت همه چیز را در مورد مردم گفت و مردم تصمیم خود را گرفتند

– مردم می خواهند به رژیم آپارتاید جنسیتی پایان دهند

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است. اگر موفق شویم و این دیوار را خراب کنیم، خامنه‌ای و رژیمش از بین خواهند رفت.

ساده انگارانه است که تصور کنیم خود علی نژاد از بیان این گونه جملات و کلیدواژه ها به نتیجه رسیده باشد، چکیده و عصاره روزها و ساعت ها تلاش، تحقیق و تفکر سازمان های اطلاعاتی و اتاق های فکر آمریکا و اروپا را می گوید و ما که می فهمیم: در این زمینه می‌توانیم برای مقابله صحیح با این جریان مظلوم نمایی که به بهانه حمایت از حقوق زنان و مظلومان، دندان‌های تیز کرده تا ایران را از هم بپاشد، برنامه‌ریزی کنیم.

برخورد با علی نژاد مستلزم استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است

البته او می خواهد هزینه جدی گرفتن اغتشاشگرانی که امنیت ایران را با حمله به نیروهای نظامی و انتظامی و مشروعیت بخشیدن به حملات به پلیس هدف قرار داده اند، افزایش دهد. اما نباید به او و دیگر حامیان شورش های خیابانی فرصت داد تا به رویاهای شیطانی خود جامه عمل بپوشانند. علی نژاد نه زلنسکی است، نه گورباچف ​​و نه نلسون ماندلا. سرانجام به سرنوشتی مانند فاطمه زارین تاج (معروف به طاهره قره العین) در دوره قاجار دچار شد که تلاش هایش برای ترویج بابیت، بهائیت، هرزگی و هرزگی سرنوشتی غیر از اعدام داشت. عزیزخان فرمانده لشکر ناصرالدین شاه در سال 1286 هجری قمری با خود نیاورد. موسی علینژاد قره العین عصر شبکه های اجتماعی است و مقابله با او و حامیانش نیازمند هوشمندی رسانه ای و شبکه های اجتماعی و استفاده موثر و اقدامات اطلاعاتی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری حامیان آشوبگر او در خیابان است. هر لحظه تاخیر در این عرصه برای آینده ایران عزیز مضر است.

انتهای پیام