عمومی

تلاش می‌کنیم اعتماد سرمایه‌گذاران خرد به بورس بازگردد

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،
محسن رضایی ، ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با اعضای جدید شورای عالی بورس ، اظهار داشت که صنعت بازار سهام یکی از بهترین ابزارهای تامین مالی و منابع است. حضور مردم در بورس اوراق بهادار یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه های خرد است ».

وی گفت: تا 10 سال پیش ، بانک ها 90 درصد سرمایه را برای عملیات و پروژه ها و 10 درصد را برای بازار سرمایه تأمین می کردند. هنوز ایده آل نیست

رضایی با بیان اینکه هدف اعضای جدید شورای عالی بورس باید افزایش سهم بازار سرمایه در تامین مالی پروژه های بزرگ باشد ، گفت: اولین شرط رسیدن به این هدف بازگرداندن و تقویت اعتماد مردم به بازار سرمایه. تقویت بازار سرمایه یکی از اولویت های رئیس جمهور است که سیاست های جدی دولت را برای بازگرداندن اعتماد مردم به این بازار و ابزارهای مناسب سرمایه گذاری در نظر گرفته است.

وی با بیان الزامات تقویت بازار سرمایه گفت: “اولین نکته در این راستا تعمیق بازار است.” در این زمینه ، بازار اولیه باید جدی گرفته شود. رشد و رشد ارزش بازار سرمایه باید مبتنی بر ورود به بازار سهام اولیه باشد تا از تشکیل حباب جلوگیری شود ، ارزش بازار افزایش یابد و بازدهی واقعی تر شود.

وی گفت: “مردم سرمایه خود را بر اساس اعتماد در بازار سرمایه سرمایه گذاری می کنند. ما باید با سرمایه آنها همدرد باشیم.” ارائه و ایجاد بیمه سرمایه گذاری.

رضا خطاب به اعضای جدید شورای عالی بورس گفت:

او گفت.

در این دیدار که با آقایان سید موسی میرفیض فلاح شمس ، علی سعیدی ، احمد شعبانی ، رسول سعدی و علی امامی میبدی در مورد تقویت بازار اولیه ، تقویت موسسات مالی ، بهبود ساختارهای بازار سرمایه برگزار شد. با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی و تنوع پیشنهادات مالی به عنوان بخشی از استراتژی های تقویت بازار سهام برجسته شد.

اعضای شورای عالی بورس اوراق بهادار با اشاره به اینکه ارزش سهام عدالت از 400000 میلیارد درام فراتر می رود ، اما تأثیر این سرمایه بر زندگی مردم مشخص نیست ، تاکید کردند که باید از قابلیت های اوراق بهادار عدالت استفاده کرد. تا افراد بیشتری توانمند شوند.