اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانیان

دانلود کتاب مهندسی پی شاپور طاحونی pdf

دانلود کتاب مهندسی پی شاپور طاحونی pdf

دانلود رایگان کتاب مهندسی پی شاپور طاحونی pdf ، در علوم مهندسی، خاک مخلوط غیریکپارچه ای از دانه های کانیها و مواد عالی فاسد شده ای می باشد که فضای خالی بین آنها توسط آب و هوا اشغال شده است. خاک به عنوان مصالح ساخمانی در طرحهای مهمی در مهندسی عمران به کار گرفته می شود و همچنین شالوده اکثر سازه ها بر روی آن متکی است بنابر این مهندسان عمران باید به خوبی خواص خاک از قبیل، مبدأ پیدایش، دانه بندی، قابلیت زهکشی آب، نشست، مقاومت برشی، ظرفیت باربری و غیره را مطالعه نمایید.

اصول مهندسی ژئوتکنیک جلد اول مکانیک خاک | جزوه مهندسی پی شاپور طاحونی | حل المسائل پی طاحونی pdf

دانلود ترجمه کتاب هوش مصنوعی راسل ، به عبارت دیگر هوش مصنوعی به سیستم‌ هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌ هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌ سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌ های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند. بیشتر نوشته‌ها و مقاله‌ های مربوط به هوش مصنوعی، آن را به عنوان (دانش شناخت و طراحی عامل‌های هوشمند) تعریف کرده‌اند.

pdf کتاب انگیزش و هیجان زهره مجدآبادی فراهانی ، یکی از هدف های روان شناسی، پیش بینی رفتار است. بدین ترتیب، هر مفهومی که به توانایی ما برای شناخت و پیش بینی رفتار کمک کند، مفهومی مفید خواهد بود. موضوع این کتاب، یعنی انگیزش و هیجان، از این گونه مفاهیم به شمار می آیند.