استان ها

کالاهای مرغوب و با کیفیت ایرانی حتما با استقبال مصرف کنندگان روبرو می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی سرگرمی برای همه از قزوین. نمایشگاه خانه ایرانی محصولات ایرانی عصر دوشنبه در مراسمی با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده کل ارتش و احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در قزوین افتتاح شد.

سردار رستمعلی آتانی فرمانده کل ارتش در بازدید از این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرگرمی برای همه گفت: «با تشکر از شرکت کنندگان در نمایشگاه. که این فرصت را به تولیدکنندگان داد تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.” ما از شما تشکر می کنیم و امیدواریم این رویدادها ادامه داشته باشد.

99:

او اضافه کرد: «تنوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بسیار خوب است و می تواند توجه شهروندان را به خود جلب کند و تولیدکنندگان به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه کرده اند که مطمئنا با حذف واسطه ها به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.

سردار آتانی اعلام کرد. به مردم توصیه می کنیم به تولیدات داخلی اعتماد کنند و با خرید محصولات ایرانی به اقتصاد و تولید کشور کمک کنند و از تولیدکنندگان نیز می خواهیم به کیفیت محصولات خود توجه کنند تا مردم به آنها اعتماد کرده و آن را خریداری کنند. این چرخه خود را می سازد و تقویت می کند.

فرمانده سپاه قزوین یادآور شد. در زمینه های مختلف ثابت شده است که اگر محصولات ما با کیفیت و پشتوانه دانش و تحقیق باشد، مورد قبول مردم قرار می گیرد و فکر و توان و تلاش ایرانی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. .

4:

او گفت. این نمایشگاه باید بتواند اعتماد ایجاد کند و مردم را پس از خرید کالای ایرانی احساس رضایت کند و آنها را تشویق کند که محصولات ایرانی را به خانه خود بازگردانند و از خرید خود پشیمان نشوند.

سردار آتانی اعلام کرد. مسئولین مدیریت در هنگام توصیه به خرید محصولات ایرانی همواره تاکید می کنند که تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و مشکل کیفیت خودروها نشان می دهد که رضایت مردم برای آنها مهم است و آنها؛ ما تقاضا داریم که وضعیت فعلی اصلاح شود، خودروساز شدند و همچنین انتظار داریم تولیدکنندگان توانمند کشور به کیفیت و قیمت محصولات توجه کنند تا بتوانند بر بازار مسلط شوند.

فرمانده ارتش استان قزوین گفت. «البته در برخی جاها ما به کالاهای خارجی نیاز داریم و مردم را برای رفع نیازهای خود، ایجاد رقابت، حذف تولید از انحصار، دیدن پویایی قیمت ها و مقررات بازار محدود نمی کنیم.

او گفت. وی ادامه داد: باید در جاهایی که فرصت تولید چنین محصولاتی را نداریم و یا حجم تولید کم است از محصولات مرغوب خارجی استفاده کنیم، باید شرایطی فراهم شود که تولیدکنندگانی که محصولاتشان کیفیت بالایی ندارد، کار کنند. دشوارتر شده و کیفیت محصولات خود را بهبود می بخشد تا عملیات آنها مقرون به صرفه و مقرون به صرفه باشد.

در مورد رفع تنگناهای تولید جدی باشید

وی افزود در مورد موانع تولید. برخی از قوانین فعلی پاسخگوی نیازها نیست و نیاز به تغییر دارد و قوانین بیمه ای و تولیدی که پاسخگوی نیازها نیستند باید شناسایی و برای رفع آنها اقدام شود.

3:

فرمانده ارتش استان قزوین بیان کرد. با نشستن پشت میز نمی توان مشکل تولید را حل کرد، بلکه مدیران باید به محیط های تولیدی بروند و مشکلات را از نزدیک ببینند و برای حل آن راه حل ارائه دهند.

او روشن کرد. وی افزود: باید بنشینیم، با تولیدکننده صحبت کنیم و درد دل او را بشنویم تا امروز در بازدید از این واحد صنعتی بیش از 48 موضوع از سوی صاحب آن مطرح شد و با حضور مدیران صنعت منطقه، ما: مشخص شده است که حدود 35 مشکل قابل حل است و باید با عزم جدی و هماهنگی حل شود.

سردار آتانی افزود: امروز همه نیروها برای حمایت از تولید پای کار آمده اند و مدیرعامل شرکت صنعتی شهرک های، رئیس سازمان حراست و قوه قضائیه برای رفع موانع تولید تلاش زیادی کرده اند و این رویکرد صنعتگران را مجبور به اتخاذ این روش کرده است. خوب، آنها استقبال می کنند و احساس رضایت می کنند.

وی گفت: قوانین آزاردهنده، سنگین، غیرضروری و قدیمی باید بازنگری شود و با رفع موانع بتوانیم در خدمت تولیدکنندگان باشیم.

سردار آتانی اعلام کرد. امروز باید همه در کنار هم باشیم و با رهبری جهادی برای رفع موانع تولید تلاش کنیم، البته این روش هم می تواند مضر باشد و مثلا اگر در میدان تصمیم بگیریم همه راهکارهای ما کارشناسی نیست. بنابراین پس از شناسایی مشکلات و ارائه راه حل اولیه با بررسی موضوعات در جلسات کارشناسی و گرفتن راه حل نهایی و عملی پیشنهاد دادیم تا تصمیمات ما پشتوانه علمی، قانونی و عملی داشته باشد.

123212

او اعلام کرد. سودهای بانکی که تولیدکنندگان را آزار می دهد نیز توسط ما تحمیل شد و در گذشته سیستم مالی و چرخه بانک ها را به گونه ای طراحی می کردیم که بتوانند با سودهای بالا به زندگی خود ادامه دهند و امروز باید آن را اصلاح کنیم. . خودمان روش کنیم تا بانک ها نیز دچار چالش نشوند.

فرمانده سپاه استان قزوین خبر داد. امروز در بازدید از یک کارخانه تعطیل شده متوجه شدیم که بیش از 300 کارگر شغل خود را از دست داده اند و برای راه اندازی آن به میلیاردها دلار نیاز است در حالی که می توانستیم مشکل را حل کنیم. مشکلات با هزینه های بسیار ناچیز.بحران را حل کنیم و اجازه ندهیم این واحد دچار رکود شود و متوقف نشود.

وی ابراز امیدواری کرد: با عزم جهادی مدیران کشوری بتوان با رفع موانع تولید به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرد.

نمایشگاه کالای ایرانی و خانه های ایرانی تا 3 تیرماه به مدت پنج روز با حضور واحدهای تولیدی و عرضه کننده استان های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، قم و آذربایجان شرقی در محل دائمی دایر است. نمایشگاه های بین المللی و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 22 از آن بازدید کنند.

انتهای پیام