عمومی

چرا باید از نخ دندان استفاده کرد؟

مسواک زدن برای از بین بردن انگشت بین دندانها کار نمی کند و مقدار باکتری موجود در دندان ها می تواند باعث درد دندان شود و برای این منظور از فشار استفاده می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، اخبار آنلاین وی نوشت: “مطالعات نشان می دهد که تورم ، همراه با استفراغ مکرر ، خطر کم خونی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.” با این حال ، این مطالعات شواهدی مبنی بر جلوگیری از پوسیدگی دندان نشان نمی دهد. این نتیجه گیری احتمالاً به این دلیل است که بیشتر تحقیقات در سه ماه انجام شده است ، یعنی زمان کافی برای خارج کردن خون از معده ، اما زمان بیشتری برای ساختن استخوان ها و استخوان ها لازم است.

اختلالات دنداني غالباً در اثر لثه هايي كه به دندان ها و لثه ها متصل مي شوند بوجود مي آيند. پلاک ارگانیسم پیچیده ای است که حدود 800 گونه باکتری دارد و در دهان ما یافت می شود.

کشور مانند یک شهر است و شستن مانند گودزیلا باعث از بین رفتن آن می شود. با این حال ، باکتری ها می توانند محیط خود را به سرعت و به طور موثر بازسازی کنند ، بنابراین تمیز کردن باید بطور منظم انجام شود. اما مسواک زدن برای رهایی از لثه بین دندان ها مفید نیست و تجمع باکتری ها در دندان ها می تواند باعث بیماری دندان شود و از مسواک برای این اهداف استفاده می شود.

اگر لثه به دندان بچسبد ، بزاق به ماده سختی به نام ماشین حساب تبدیل می شود ، که می تواند سرعت بیماری لثه را افزایش دهد. برای برداشتن فوری باید از تجهیزات مخصوص دندانپزشکی استفاده شود.

چرا کم خونی مهم است؟

درست همانطور که پزشک فشار خون شما را با دیدن پزشک معاینه می کند ، دندانپزشک دندان های شما را معاینه می کند و مطمئن می شود که شما را به شما می بخشد تا ببیند آیا سالم هستند. همچنین دبیرستان ها می توانند دندان ها ، دندانهای زرد و قهوه ای و تنفس دشوار را سوراخ کنند.

اهمیت نخ دندان بستگی به وضعیت دندان ها دارد. در موارد خاص مانند شکاف بین مسواک یا مسواک ، گلها قابل استفاده نیستند و باید با برس مخصوص درمان شوند.

انتهای پیام