استان ها

پرهیز از سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در فضای دانشگاه‌ها

رئیس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اینکه باید از سیاست زدگی در فضای دانشگاه جلوگیری شود ، گفت: از امکانات خزانه داری دانشگاه نباید برای کپی در مجموعه ها استفاده شود. مراقب باشید دانشگاه شما را به سمت پرهیز از سرزنش سیاست سوق ندهد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دکتر دادگر در بیست و هفتمین نشست مشترک مجازی روسای ادارات دولتی ، دانشگاهها و مراکز دانشگاه فرهنگیان با اشاره به شعار سال جدید ، پیروزی ملت ایران ، انقلاب اسلامی در این جنگ اقتصادی ، در تولید گفت: . تولید باید به درستی انجام شود و این واقعیت که امسال شعار سال “تولید. “پشتیبانی ، موانع” و از تقریباً سال 1380 این نام ها عمدتا شعارهای اقتصادی هستند ، درک استراتژیک و کلان و تحلیل استراتژیک را منتقل می کنند. رهبری عزیز انقلاب ملت ، کشور واقعی ، مشکلات واقعی. آنها این نام ها را دارند که مزاحم و حساس هستند.

او افزود. “این مسئولیت دانشگاه ها را سنگین می کند ، به طوری که هر دانشگاه نقش و وضعیت خود را در اجرای شعار سال قرار می دهد ، این مشکلات کجاست؟” از طرف دیگر ، دشمنان سعی در منحرف کردن و ناامید کردن ملت ، به ویژه جوانان دارند. دشمنان به جایی رسیده اند که از طریق اقتصاد می توانند ملت ایران را با چالش های جدی مواجه کنند و از سوی دیگر ، سقوط ایالات متحده نشانه های خود را نشان می دهد ؛

قاضی تأکید کرد. در راستای گام دوم انقلاب اسلامی در سال 1400 ، ما نباید از منابع و دستاوردهای سال قبل راضی باشیم ، اگرچه کیفیت مسائل دانشگاه قابل توجه است ، تبریک می گویم ، اما همیشه باید چالش ها را به خاطر سپرد. و ما باید آنها را در نظر بگیریم تا از آنها غافل نشویم ، اگرچه باید به آن دستاوردها نگاه کنیم ، اما باید از آنها دفاع کنیم. امیدواریم که بیشتر به مشکلات موجود توجه کنیم که برخی از آنها مربوط به سایر ادارات و وزارتخانه ها و برخی دیگر معمولاً مربوط به دانشگاه است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان افزود: “البته ، اگر نکاتی در مورد کیفیت بگوییم ، این نشانه ها و موفقیت های سال گذشته کم نیست. اینها گامهای بسیار مهمی برای بهبود و ارتقا the سطح کیفی دانشگاه است که توسط پرسنل ارشد کارکنان دانشگاه برداشته شده است و امیدوارم با تلاش معاونت های دانشگاه و ادارات شاهد بهبود کیفیت بالاتر در مناطق باشیم در سال جدید.

دکتر دادگر “حل مسئله” و “حل مسئله” را حل بسیاری از مشکلات و. “ما باید بدانیم كه در دانشگاه فرهنگ چه مشكلی وجود دارد ، و ما باید در مورد حل مسئله و حل مسئله فكر كنیم و بتوانیم برنامه ریزی مهندسی متعادل داشته باشیم ، دارای مشكلات و اقدامات ، برنامه ها ، و به نظر می رسد كه این نقطه نباید نادیده گرفته شود

وی با تأکید بر احساس مسئولیت ، فداکاری و اهتمام نسبت به اسناد با جریان بالا ، افزود: مشکل واضح این است که با ابتکار و خلاقیت می توانیم کار را بسیار بهتر و با کیفیت انجام دهیم. بنابراین ، درخواست ما این است که در زمینه فرهنگ ، تعلیم و تربیت دینی و انقلاب اسلامی ، سال نو با کیفیت ، تلاش ، تعامل مناسب تر ، هم افزایی و ترحم برای شما مبارک باد.

رئیس دفتر سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد. “اکنون که در تاج گذاری هستیم ، و این وضعیت همه چیز را خاص کرده است ، بیشتر فعالیت ها به فضای مجازی ، حتی برنامه های ماه مبارک منتقل شده است. ماه رمضان ما باید تلاش کنیم تا از فرصت های مجازی نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام دادگر ادامه داد. تعداد بیش از 150،000 نفر جمعیت در دانشگاه “فرهنگیان” ظرفیت قابل توجهی است. به عبارت دیگر ، این دانشگاه بیش از ظرفیت های موجود دانشجو جذب کرده است.

مقام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد. “این نیز یک فرصت بسیار گران قیمت است. این امر به تلاش شبانه روزی نیاز دارد زیرا امیدواریم بتوانیم آموزش مهارت های با کیفیت بهتری داشته باشیم. انشا Godالله دوره های چهار ساله نیز تمرکز بیشتری خواهد داشت و ما از این فرصت برای مراقبت در هنگام انتخابات و مصاحبه ها استفاده خواهیم کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره دانشگاه فرهنگیان با اشاره به موضوع انتقال دوره های کار به این دانشگاه گفت: “آموزش شغلی یکی از بهترین راههای توانمندسازی معلمان است.” ما امیدواریم که با استفاده از ظرفیت هیئت ها ، توانایی سخنرانان و نقش آموزشی و همچنین ظرفیت سخنرانانی را که کلاس دارند ، و از این فرصت ها با استفاده از این فرصت ها به طور مستقیم استفاده کنیم. ارتباط با دانش آموزان و معلمان. برای کمک به نقش آموزش.

به گفته وی ، در فضای مجازی سوالات و شبهات زیادی از دانشجویان وجود دارد. علاوه بر ایجاد مهارتهای خوب ، متأسفانه آنها دامنه وسیعی از س questionsالات ، تردیدها را گسترش می دهند و بخش قابل توجهی از آنها یا بی پاسخ می مانند یا بی پاسخ می مانند. او بعضاً رفتار نادرستی دارد. برای این س ،الات ، دوستان کمیته های مختلف علمی اساتید حوزه را بخاطر می آورند و خود را برای پاسخ به س questionsالات و شبهات معرفی می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان ، وی با تأکید بر اینکه باید از سیاست زدگی در فضای دانشگاه جلوگیری شود ، گفت: آنچه باید معیار همه ما باشد ، زیرا نگرانی جمهوری اسلامی حداکثر مشارکت در سیستم کلان نظام اسلامی است. به عنوان یک قاعده ، این را تشویق کنید تا از حداکثر شرایط مشارکت اطمینان حاصل کنید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت. “بررسی ها نشان می دهد بیش از 50٪ مردم در آن شرکت می کنند. این کافی نیست ، باید انشاالله کارهای بیشتری برای تحقق آن انجام دهیم. به هر حال ، در مثالها همه نظر دارند ، اما نباید از فرصتهای دانشگاه و خزانه داری در مجموعه مثالها استفاده شود. مراقب باشید که دانشگاه منجر به اتهامات نشود ، از سیاسی کاری جلوگیری کنید.

انتهای پیام: