ورزشی

پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است

رقابت‌ها راه می‌یابد. بازی جام حذفی حساسیت خاص خود را دارد و خیلی از تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و این کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی آل کثیر در بازی دربی و گل گهر بیان کرد: آل کثیر شایستگی خود را نشان داد. شاید اگر آن اتفاق برایش رخ نمی‌داد با خصوصیت تکنیکی بالای خود می‌توانست در سطح ملی جایگاهی داشته باشد و او جزو ۴ بازیکن برتر کشور است.

او درباره اینکه پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی قهرمانی است، گفت: به نظرم سرخپوشان بیشتر از همه رقبای خود شایسته قهرمانی هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی است.

او درباره احتمال برگزاری بازی فینال بین استقلال و پرسپولیس در جام حذفی گفت: به نظرم یک فینال زیبا را می‌بینیم و هر ۲ تیم باید بازی با کیفیتی ارائه بدهند تا یکی از آن‌ها قهرمان جام حذفی شود.

به گزارش شفاف، کلهر درباره اینکه تیم‌های استقلال و سپاهان مدعی هستند که اشتباهات داوری به نفع تیم پرسپولیس است، گفت: من اعتقادی به این موضوع ندارم. داوران قشر مظلومی هستند، اما متاسفانه جایگاه خوبی در کشورمان ندارند. استرس وارد شده به داوران باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند توانایی فنی خود را ارائه بدهند. به نظرم باید قدرت تصمیم گیری داوران با حمایت کمیته داوران و فدراسیون فوتبال بیشتر شود و داوران با قدرت بالا سوت بزنند. هر تیمی می‌بازد یا مساوی می‌کند ناکامی اش را گردن داور می‌اندازد و این موضوع در دنیا منسوخ شده است و توجه زیاد به مسائل داوری باعث می‌شود تا فوتبالمان افت کند. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد و از این به بعد شاهد قضاوت‌های بهتری باشیم.

او در پایان گفت: امیدوارم  بازی‌های لیگ پرگل باشد و تیم‌ها در جام حذفی هم شجاعت بیشتری از خود نشان بدهند و بازی‌ها رو به جلو باشد و شاهد بازی‌های کسل کننده نباشیم چرا که از دل لیگ و جام حذفی بازیکنان تیم ملی بیرون می‌آیند.