عمومی

پرده ماقبل آخر به جای بازی افتتاحیه فصل

مزیت برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل این است که تیم ها بسیار سرحال و با انرژی هستند ، آنها می خواهند آمادگی خود را برای بازی های آینده نشان دهند ، اما در این مرحله از فصل تمرکز اصلی بقیه قسمت های دیگر فصل است. لیگ ، که بسیار حساس است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه ایران ورزشی: او نوشت: “سوپرجام فوتبال ایران امشب برگزار می شود ، زیرا ما بیش از دو سوم فصل را سپری کرده ایم ، تا آخرین روزهای قهرمانی ، دیگر چیزی باقی نمانده است. سوپرجام معمولاً قبل از شروع فصل به عنوان افتتاحیه این فصل برگزار می شود ، اما شرایط خاص ایجاد شده توسط شیوع “کرونا” اجازه نداد این بازی در ابتدای فصل انجام شود. با این وجود ، اصرار و فشار بر برگزاری این بازی ، سازمان لیگ را مجاب کرد که سوپرجام را قبل از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی ، قبل از هفته بیست و چهارم قهرمانی ، در تقویم قرار دهد ، امشب “پرسپولیس” ، لیگ نوزدهم و قهرمان “تراکتور” دور قبلی ورزشگاه جام انگلیس را برگزار خواهد کرد.

مزیت برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل این است که تیم ها از نشاط ، انرژی بالایی برخوردار هستند و می خواهند برای بازی های آینده آمادگی خود را نشان دهند ، اما در این مرحله از فصل تمرکز اصلی بقیه لیگ است ، که بسیار حساس است. “پرسپولیس” برای قهرمانی با “سپاهان” رقابت می کند و “تراکتور” قصد دارد در یک رقابت نزدیک سهمیه آسیا را بدست آورد. حتی تأکید هر دو تیم بر قدرت این بازی برای کسب جام نمی تواند این واقعیت را تغییر دهد. فراموش نکنیم که هر دو تیم حدود 30 بازی از جمله مسابقات داخلی و خارجی انجام داده اند و پس از سوپرجام باید برای هفت بازی آخر لیگ آماده شوند. البته “پرسپولیس” علاوه بر قهرمانی ، در جام حذفی نیز یک بازی حساس برابر “استقلال” دارد. پیش بینی وضعیت این دو تیم پس از حدود یک ماه وقفه در مسابقات باشگاهی کار آسانی نیست. “پرسپولیس” قبل از بازگشت از لیگ قهرمانان شرایط خوبی داشت ، قبل از بستن ، موفق شد سه پیروزی کسب کند – یک تساوی در لیگ برتر ، در جام حذفی ، که می تواند یک تساوی ارزشمند برابر “سپاهان” در اصفهان باشد ، “دمی ” “استقلال” در دربی. با این حال ، غیبت طولانی در شرایط جلسه می تواند بر اسب تیم تأثیر منفی بگذارد. مهمترین نکته ای که می تواند در تمرینات “پرسپولیس” در این مدت اختلال ایجاد کند حضور چند بازیکن در اردوی تیم ملی بود. کنعانی زادگان ، نوراللهی و امیری بازیکنان اصلی تیم ملی در بحرین بودند و ترابی و سرلک نیز در شیفت بازی می کردند. سیامک نعمتی نیز در منامه بود و کامیابینیا یکی از بازیکنان این اردو بود تا اینکه مجبور شد به دلیل مصدومیت به تهران برگردد. عدم حضور این بازیکنان در تمرینات پرسپولیس و همچنین خستگی اردوها و بازی های اخیر تیم ملی می تواند از کیفیت بازی امروز آنها بکاهد. علاوه بر این ، به دلیل مصدومیت ، کامیابی نیا و امیر غایب هستند ، گل محمدی مجبور است ترکیب ایده آل خود را تغییر دهد. در این شرایط نباید انتظار داشت که “پرسپولیس” قبل از تعطیلات مقابل “اوباما” برای آخرین بازی آماده باشد.

“تراکتور” نیز از ابتدای فصل تغییرات زیادی داشته است ، خصوصاً از فینال فصل قبل. ستاره تراکتور اشکان دژاگا در فینال مشهد بود که غایب بزرگ تیم تبریز در شامگاه همراه دوستش مسعود شجاع خواهد بود. آنها پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا به تمرینات بازگشتند ، بخش آنها قطعی به نظر می رسد. جدایی دو بازیکن سابق تیم ملی در نیم فصل دوم و جدایی احسان حاجی صفی را باید شروع یک فصل جدید در تراکتور دانست. در سال های اخیر این تیم ستاره های ایرانی و خارجی زیادی را به خود جلب کرده است اما به نظر می رسد مالک باشگاه به دلیل مشکلات مالی سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است. رانسل خطیبی که چند سال پس از برکناری مربی موقت منصوریان و شجاع به نیمکت تراکتور بازگشت ، اکنون تیمی دارد که اخبار زیادی در مورد ستاره ها ندارد و او می خواهد بیشتر به سخت کوشی و کار تیمی بازیکنان خود اعتماد کند. خطیب در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفت ، توانست “تراکتور” را ناک اوت کند ، اما این نتایج در بازی های داخلی تکرار نشد. این تیم پس از بازگشت از امارات متحده عربی در پنج بازی فقط یک پیروزی کسب کرد که این رقم برابر انتهای جدول بود. آنها همچنین جام حذفی را به آلومینیوم از دست دادند. نتیجه اخراج مربی آنها و جدایی موقت بود. با این وجود “تراکتور” در تعطیلات گذشته مشکلات “پرسپولیس” را نداشت ، توانست با تمام بازیکنان خود به جز “اخباری” تمرین کند تا خود را برای این بازی آماده کند. “تراکتور می داند که امشب کارهای زیادی باید در تهران انجام شود ، اما در این بازی نیمه نهایی همه چیز ممکن است ، آنها از کسب جام ناامید نیستند.

انتهای پیام: