عمومی

پردرآمدترین ورزشکاران غیرفوتبالی دنیا – سرگرمی برای همه

بیشتر طرفداران ورزش فکر می کنند پول فقط برای فوتبال است و بقیه فقط برای سلامتی یا عشق به ورزش می پردازند. اگرچه اینگونه نیست ، علاوه بر میلیونرهای مستطیلی سبز ، ورزشکارانی نیز وجود دارند که در موضوعات دیگر سرمایه گذاری می کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “در بسكتبال آمریكا ، به بهانه پیشی گرفتن از ركورد دستمزد ، از دیدن ورزش های غیر فوتبالی اما پردرآمد دریغ نكردیم.”

بسکتبال

باشگاه بوکس میلواکی به تازگی قرارداد آنیس آنتو كمپو ستاره یونانی را به مدت 22 سال به مبلغ 228 میلیون دلار تمدید كرد. این قرارداد رکورد حقوق و دستمزد NBA در تاریخ لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا را شکست و اکنون بازیکن سالانه بیش از 45 میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد. به طور کلی ، تعداد پرداخت ها در لیگ بسکتبال آمریکا بسیار زیاد است. ستارگانی مانند استفان کری با 37 میلیون دلار و راسل وستبروک با 35 میلیون دلار در سال از پردرآمدترین ورزشکاران جهان هستند.

تنیس

ورزش تنیس ، به ویژه در بالاترین سطح ، ستاره های زیادی کسب می کند. اعدادی که دستیابی به آنها برای بازیکنان معروف فوتبال بعضاً غیرممکن است. به عنوان مثال ، طبق گزارش فوربس ، پردرآمدترین بازیکن تنیس مرد در سال 2019 راجر فدرر سوئیسی بود که برای چهاردهمین بار این عنوان را کسب کرد. سال گذشته فدرر فقط از جوایز 93.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد. تخمین زده می شود اسپانسرهای وی نیز سالانه حدود 60 میلیون دلار برای این ورزشکار مشهور درآمد کسب کنند. برآوردها نشان می دهد که سه بازیکن بزرگ تنیس مدرن – راجر فدرر ، نواک اوکوویچ و رافائل نادال – در طول زندگی حرفه ای خود بیش از 1 میلیارد دلار ثروت تبلیغاتی کسب کرده اند. با این حال ، شاید مسخره باشد اگر بدانید نواک اوکوویچ اخیراً از حقوق کم تنیس شکایت کرده است.

مشت زنی

طبق گزارش فوربس ، لیست 100 ورزشکار پردرآمد جهان در سال 2019 با هدایت لیونل مسی ، نام 6 بوکسور را شامل می شود. خرد این است که بوکس حرفه ای یکی از پردرآمدترین ورزش هاست. بازیگران این مسابقات بوکسور حرفه ای 30 ساله Saul Konlo Alvarez هستند که سال گذشته 96 میلیون دلار درآمد داشته و در حال حاضر پردرآمدترین بوکسور جهان است.

فرمول یک

بالاترین سطح مسابقه نیز بسیار سودآور است. با این وجود شرایط شرکت در این ورزش بسیار دشوار است و تهدیداتی که این ورزشکار در طول مسابقات با آن روبرو است با هیچ ورزش دیگری قابل مقایسه نیست. با این حال رانندگان فرمول یک معمولاً معاملات خوبی انجام می دهند و ثروت زیادی دارند. مایکل شوماخر به عنوان اولین ورزشکاری شناخته می شود که ثروت او از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. این در سال 2005 اتفاق افتاد. شوماخر به دلیل ضربه مغزی هنگام اسکی سالها در کما ناشناخته بود. پس از وی لوئیس همیلتون قرار دارد که دارایی خالص وی 285 میلیون دلار تخمین زده می شود. همیلتون اخیراً از رکورد هفت گانه شوماخر در فرمول یک پیشی گرفت. “فرناندو آلونسو اسپانیایی سومین راننده ثروتمند جهان است ، ثروت او 285 میلیون دلار تخمین زده می شود.”

انتهای پیام: