پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

حسین غیاثوند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در گفتگو با خبرنگار سرگرمی برای همه در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال از سال 1388 تاسیس شد و ابتدا با چند رشته کاردانی فعالیت خود را در یک ساختمان قدیمی که الان خوابگاه است کار خود را آغاز کرد.

دانشگاه آزاد

وی افزود: در حال حاضر 28 رشته کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی با همکاری افراد دلسوز و تصویب دزر شورای گسترش وزارت علوم راه اندازی و دایر شده و هم اینک 504 دانشجوی فعال داریم.

آغاز ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه   

غیاثوند تصریح کرد: ثبت نام ترم جدید بدون آزمون در دانشگاه شروع شده و در رشته های مهندسی کاردانی و کارشناسی پذیرش شده و بعلاوه در همه رشته های حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، حقوق و تربیت بدنی با اساتید مجرب و زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دانشجو می پذیریم.

وی اظهارداشت: گواهی مدارک صادر شده به صورت مشترک و زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دارای اعتبار رسمی است.

ثبت نام در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال یادآورشد: در این واحد دانشگاهی بیش از 6 هزار متر فضای آموزشی داریم و تجهیزات آموزشی ما با کلاس های استاندارد، آتلیه، آمفی تئاتر، مسجد، محوطه مناسب، کارگاههای استاندارد و مجهز و زیرساختهای خوبی داریم و در میان شهرستانهای استان از دانشگاههای خوب محسوب می شویم و نیروهای همراهی داریم که جوانان شهرهای اطراف می توانند در این دانشگاه براحتی زیر نظر اساتید مجرب تحصیل کنند.

این استاد دانشگاه گفت: در دانشگاه 13 هزار مترمربع فضای آموزشی، حدود  3 هزار متر خوابگاه داریم و شهریه ها بسیار کم است و بسیار مناسب و حتی با مدارس غیر انتفاعی قابل مقایسه نیست.

وی اظهارداشت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال 15 نفر عضو هیئت علمی و 20 استاد مدعو داریم.

ثبت نام در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

این مدیر اضافه کرد: در حال حاضر زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه است و علاقمندان می توانند در سایت دانشگاه و از طریق کانال مجازی در ایتا که به صورت شبانه روزی هم پاسخگو هستیم برای ثبت نام در ترم جدید اقدام کنند.

غیاثوند بیان کرد: در حال حاضر در همه رشته ها ظرفیت پذیرش داریم و بازار کار این رشته ها مانند مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی و مهندسی مکانیک و برق در مقطع کاردانی و کارشناسی بسیار خوب است.

ثبت نام در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال یادآورشد: کلاس های دانشگاه آخر هفته تشکیل می شود و موضوعات آموزشی به صورت مجازی هم تدریس می شود و همه علاقمندان حتی کارکنان دولت بویژه اهالی بومی شهرهای اطراف می توانند با هماهنگی ایجاد شده و خدمات دانشجویی مناسبی که ارائه می شود هم شاغلان به کارشان برسند و هم تحصیل کنند.

ثبت نام در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

وی گفت: با همراهی کامل با دانشجویان و تامین امکانات تحصیلی و اساتید مجرب شرایط تحصیل آسان برای همه علاقمندان و گروههای جامعه در این دانشگاه مهیا شده است و آماده پذیرش دانشجویان هستیم.

انتهای پیام