استان ها

دانشگاه آزاد اسلامی قائنات برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟

حمید طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، به تشریح معروف ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جینات در سال 1400 و برنامه های این دانشگاه در سال 1401 پرداخت. کودهای موجود در مزارع زعفران ایستگاه تحقیقاتی باربری و زعفران از زمان دستاوردها و فعالیت های اخیر این دانشگاه در زمینه های مختلف بوده است.

وی تولید پوشاک ضدعفونی کننده کرونا ویژه کادر پزشکی توسط شرکت فرپویان، تلفیق آموزش حضوری مجازی در برخی دوره ها، راه اندازی سایت جدید دانشگاه و دانلود از سرور سازمان مرکزی را از دیگر فعالیت های واحد جینات برشمرد. 2000 متر مکعب ذخیره آبهای سطحی احداث و راه اندازی کلینیک راه اندازی دندانپزشک در مرحله اول.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جینات در تشریح برنامه های آتی این دانشگاه اعلام کرد: علوم پزشکی ایجاد کلینیک شبانه روزی پس از راه اندازی اتاق عمل و جذب دانشجوی خارجی از برنامه های این دانشگاه برای سال آینده است.

به گفته طاهری، شهر باستانی و تاریخی جینات دومین شهر پرجمعیت استان خراسان جنوبی، پایتخت استراتژیک محصولات زرشک و زعفران در جهان است.

وی اعلام کرد که واحد دانشگاه آزاد اسلامی جینات از سال 1379 به عنوان مرکز واحد مشهد فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1384 به واحد مستقل تبدیل شد. این دانشگاه اکنون دارای 20 استاد تمام وقت، 60 مدرس مدعو، 33 کارمند و حدود 1400 دانشجو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جینات تعداد 65 رشته در این دانشگاه را برشمرد. دو رشته دکتری در شعبه جنت وجود دارد: 13 رشته کارشناسی ارشد و 50 مقطع کارشناسی و کاردانی، که تاکنون این دانشگاه حدود 6500 دانشجو فارغ التحصیل کرده است. .

به گفته طاهری، در سما دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه با حدود 600 دانش آموز وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی جینت در دو سال گذشته رشد دانشجویی 20 درصدی و رشد دانشجویی 40 درصدی داشته است.

انتهای پیام/4062/