پاسخ وزیر بهداشت به نامه حجت‌الاسلام حسینی نوری

بهداشت | وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از تهران؛ دکتر سعید نمک روز جمعه نامه ای به امام حجت الاسلام حسینی نوری از ملارد ارسال کرد. و پسر حضرت اه اهرا (ع) مرا شرمنده كرد.

وزیر بهداشت تأکید کرد. آگاه باشید که من از بزرگواری شما کوچکترین شکایتی و دلزدگی ندارم ؛ امیدوارم با مردم شریف و نیازمند آن منطقه صلح پیدا کنید و آنها را راهنمایی کنید.

دکتر سعید نمکی در مورد اهداف طراحان این قیام گفت. طراحان دو هدف را دنبال می کنند. اولین. نابودی سرباز کوچک و رهبر سیستم ، که علاوه بر ضد فساد ، یکی از وحشتناک ترین بلایای قرن اخیر را به وجود می آورد ، و دوم ، تضعیف روحیه ترحم ، که در دفاع از مردم صحبت می کند. سربازان در یک جبهه هستند.

وزیر بهداشت با تأکید بر نقش نماز جمعه گفت. “من معتقدم اگر منبر نماز جمعه که یادگار انقلاب اسلامی در کشور است ، در برابر پدیده زشت و تحقیرآمیز اشرافیت کامل ، همیشه درباره دروغگوها ، سارقین فریاد می زند ،” اگر … برای اشراف مأموریت جناب عالی این است که از کمبودهای این منطقه برای شما بگوید ، به قانون اساسی فشار بیاورید ، دستان هر قربانی ، نجیب زاده را از میز بیت المال محدود قطع کرده و نیازهای محرومان را در آن منطقه فریاد بزنید. با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ، آیا می توانید از آن تریبون مهم بیانیه ای برای ارزیابی صحت ادعاهای مدعیان ارائه دهید؟

در پایان این نامه ، دکتر سعید نمکی تأکید کرد. “حومه تهران یکی از مناطق غفلت شده در کشور است و من تصمیم گرفتم به لطف خدا با حمایت همه عزیزان و خیرین بزرگوار کمبودهای نظام سلامت را تا پایان سال جبران کنم. امیدواریم در سفر بعدی پروژه خود در منطقه فرصتی برای بازدید داشته باشید. از خداوند متعال برای همه شما دلسوزان عمر طولانی و با عزت را خواستارم.

دفتر روابط عمومی امام جمعه شهرستان ملارد