٤٠ توصیه به شهردار آینده تهران

گردشگری

به عبارت دیگر ، در این مدت هیچ کار جدی در مورد مواد مورد نیاز شهر انجام نشده است؟ من این پست را در ماه آگوست نوشتم. 35 حکم برای شهردار آینده تهران

وقتی شکایت می کنید ، آنها می گویند: “استاد ، خدا برای همه برنامه ریزی کرده بود ، اما بودجه ای وجود نداشت.” شما همه اینها را گرفتید ، چسب خریدید ، و دیگر صندلی مترو ، اتوبوس ، پارک در شهر وجود ندارد و هیچ صندلی کوتاه وجود ندارد که شما روز بعد چسبانده و مونتاژ کنید. ننویس ، باز کردی نوشتم: مساجد و امامزاده های خالی را با محلول های گران قیمت ضد عفونی نکنید. در میان آنها کسی وجود ندارد ، آلوده نشوید ، خیابان ها ، بزرگراه ها ، بازارها و میادین را دوباره خراب کرده اید ، برای صرف محیط زیست ، ضد عفونی و مسمومیت لازم نیست. شهر: و برخی از مدیران شما مفتخر هستند که هر روز آمار جدید تمیزکاری مراکز را اعلام می کنند.

ای کاش مسئولان کشور گوش می دادند.

و:

صلیب تاج را هوشمندانه مدیریت کنید.

چرا پایان؟ در پاسخ ، آنها سر خود را پایین می آورند ، آه می کشند که کبد انسان می خواهد آن را باور کند ، و شما مفید هستید. شما پول افرادی را که سفارش کار داده بودند ، کاری را که قبل از یوم الدین ممنوع بود تحویل نگرفتید ، اما در عوض بودجه های داده شده توسط مردم را برای اهداف خاص هدر دادید.

عجیب است ، اما درست است ، به هر حال ، به نظر می رسد احتمال تغییر در شهرداری تهران وجود دارد (البته شهردار در بسیاری از موارد خوب عمل کرد ، اما به نظر می رسد که اتوبوس از خیابان بهشت ​​عبور می کند) ، بنابراین دوباره برخی از پیشنهادهای من از 2 سال پیش است تکرار می کنم ، شاید این بار هم جواب بدهد.

از ابتدا تاکنون ، من در دو شیفت در زمینه زلزله های کشور کار کرده ام ، با تمرکز بر تهران (یعنی تقریباً 3 سال) ، نتیجه را به صورت رایگان با هم ارائه خواهم کرد ، فقط حداقل برخی از آنها باید گرفته شوند برای توسعه سرمایه در نظر گرفته شود. انشاالله همانطور که گفتم بیشتر زندگی ام را در شهر تهران ، آسیب پذیری آن گذراندم

من به چگونگی برنامه ریزی حاکمیت شهری ، بحران آن پرداختم: کشور.

1: باید اعتراف کرد که تهران فوراً بیمار است

2: تهران بسیار بزرگتر از آنچه لازم است شده است ، هرگز نمی توان بر آن حکومت کرد

3: رهبری تهران آن را توسعه نمی دهد ، بلکه آن را کاهش می دهد

زیرساخت های تهران فقط برای حفظ وضعیت موجود کار می کنند و در یک حادثه ساده می تواند به یک فاجعه تبدیل شود.

5 مسئول ناآرامی های فعلی در شهر

و … آیا آنها شهرداری مناطق هستند؟

6 شفافیت در شهرداریها عملاً صفر است

7 اهدای فردی اولین کلمه جوامع در زمینه مدیریت سرزمین است ،

8 اساسی ترین تهدید تهران ، زمین لرزه ای است که می تواند شهر را به کلی نابود کند.

9 مدیریت بحران تصادفات در صورتی که مربوط باشد عملاً نامشخص است

10 سیستم امنیتی تهران مانند ایستگاه های آتش نشانی ، کلانتری ها ، پایگاه های عمومی و غیره بسیار کوچک هستند و ظرفیت لازم برای حداقل کار را ندارند.

11 بیمارستان تهران آسیب پذیرترین هستند که بیش از حد لازم در تهران متمرکز شده اند.

12 هیچ برنامه كوتاه مدت ، میان مدت یا بلند مدت برای شهر تهران وجود ندارد ، هم از نظر مدیریت شهری و هم از نظر تصادفات.

13 جای آموزش مستقیم ، غیرمستقیم در مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، اخلاقی ، رفتاری و … کاملاً خالی است.

144 آموزش عمومی و تخصصی در تمام امور مدیریت شهری و همچنین در تصادفات کاملاً بی معنی است.

15 معماری شهر مخدوش است ، و صحنه ها نیز فاجعه بار نیستند ،

16 رتبه بندی بالا ، متوسط ​​و کوتاه باید براساس منطقه بندی باشد نه در هر منطقه. وضعیت فعلی در زمان زلزله فاجعه بار خواهد بود ،

17 دانشگاه و م institutionsسسه آموزش عالی باید با یک برنامه کوتاه مدت یا حتی میان مدت تهران را ترک کنند.

18 نقشه آسیب شهری؛ زلزله ، اجتماعی ، … باید آماده شود و برنامه مدیریت آنها را تهیه کنید ،

19 حجم ورودی اتومبیل (ماشین ، موتور …) باید به طور جدی کنترل شود ، به عبارت دیگر ، ما باید به ورودی صفر برویم ،

20 راه آهن باید در اولویت باشد ، ترجیحاً از طریق زمین برای کاهش هزینه ها ، البته با تمدید مترو.

21 تردد وسایل نقلیه با نظارت جدی بر آلودگی آنها ،

حذف کوتاه مدت واحدهای شهری صنایع شیمیایی آلوده در شعاع 100 کیلومتری شرق شهر.

23 خطر استفاده از کارخانه فرآوری تهران و صنایع خطرناک به حداقل ممکن ،

تبدیل خوابگاه های 244 بار به مراکز دوگانه اوقات فراغت و کمک ،

255 مطالعه ایجاد سیستم تغییر جریان هوا از کوههای شمالی تهران !!!

266 جابجایی تدریجی کارخانه ها از غرب به جنوب غربی تهران به دلیل وزش باد بیشتر در تهران

27 کاهش تدریجی مناطق شهرداری به 8 منطقه و استفاده از ساختمانها و امکانات آنها و برای خدمات درمانی پایدار درآمد خدمات.

28 نفر از تهران ، ترک تمام شهرهای دانش زبان در حومه خود ، نه اینکه آنها را برای دفاع در یک منطقه جمع کند.

299 ایجاد دو جاده کمربندی در اطراف تهران ،

30 ایجاد فضای سبز عمودی در سراسر شهر ،

31: برای جذب گردشگر ، سازه های به اصطلاح فرسوده را به مکان های امن قدیمی تبدیل کنید (برخلاف تصور فعلی)

32: تغییر کامل مدیران فعلی شهر برای تزریق تفکر جدید

٣٣ ، برنامه های پروژه با قیمت بسیار ترسناک جمع آوری می شوند ، هزینه ها را بررسی می کنند ، من فکر می کنم در صورت نیمی از قیمت های فعلی می توان آثار را جمع آوری کرد !!!!

34: اطلاعات و ایجاد یک شبکه تلویزیونی مستقل برای آموزش شهری در تهران ؛

35: احترام به تاریخ و هویت تهران قدیم. تکرار می کنم که “اداره تهران توسعه آن نیست ، بلکه کاهش آن است.”
36: نمای ساختمان ها باید روشن شود ، در غیر این صورت دروازه های آینده خواهند بود
37: برنامه ریزی کامل مشکلات اجتماعی شهر ، که شهر را به شکلی بسیار خطرناک متحول می کند

38: نوسازی کلیه اماکن تاریخی شهر

39: حداقل ارتفاع در امتداد خیابانهای تهران و ایجاد تعدادی از ارتفاعات مداوم و پیاده روهای مداوم و تبدیل برخی خیابانها به مسیرهای دوچرخه سواری تنظیم حداقل تنظیم دامنه ها

40: تنظیم ترافیک موتور سیکلت ، هر یک معادل یک ماشین ، در غیر این صورت تلفات انسانی و خسارات مالی در شهر به زودی پرواز می کند.

البته نکات دیگری نیز وجود دارد که انشاالله در صورت لزوم به آنها اشاره می کنم.

* استاد نمونه کشور در زمینه مهندسی سازه ، مدیریت بحران مدیریت زلزله و پایداری و مدیریت بحران در ایران