حوادث

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر ظهور دو سامانه جوی در استان تهران نسبت به وزش باد شدید و بارش باران در ارتفاعات شمال شرق هشدار داد.

به گزارش سرگرمی برای همهحامد یزدی آنلاین بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور دو سامانه هواشناسی در استان تهران خبر داد و اعلام کرد. بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه یکم، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود که از فردا پنجشنبه 31 شهریور آغاز می شود. این ماه از غروب جمعه اول اکتبر آغاز و پایان می یابد.

یزدی آنلاین نسبت به وزش باد شدید و گرد و خاک به مردم هشدار داد و گفت: با توجه به منطقه متاثر از این پدیده جوی که مناطق جنوبی و غربی استان تهران است، اهالی شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم و ورامی، پیشوا، کرچک، پاکدشت و رای را می خواهیم. به خصوص به ایمنی سازه ها و استحکام ساختمان های نیمه کاره توجه شود، زیرا در هنگام وزش باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاع وجود دارد.

وی با اشاره به پیش بینی سامانه دوم بارش شدید توسط سازمان هواشناسی به ویژه امروز چهارشنبه 30 شهریور در عصر و فردا پنجشنبه 31 شهریور شب، افزود. این سامانه در ارتفاعات شمال و شمال شرق خواهد بود و از ساکنان این مناطق می خواهیم هنگام تردد در جاده های کوهستانی مراقب باشند و از سربالایی خودداری کنند و از پارک کنار جاده اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در این ستاد در شهریور ماه گفت: .

یزدی آنلاین با بیان اینکه تمامی عملیات های خدمات رسانی و اکیپ امداد و نجات در مراسم اربعین حسینی طبق برنامه ریزی انجام شد افزود: با تشکر از همه ارائه دهندگان خدمات و کارکنان برای تلاش شبانه روزی آنها. و تلاش بی وقفه، انجام می دهم.

انتهای پیام