حوادث

انتخاب طرح مدیریت بحران تهران به عنوان طرح برتر جایزه بین المللی «گوانجو»

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران از انتخاب پنجمین دوره جایزه بین المللی گوانگجو ، سند کاهش خطر بلایا در تهران ، به عنوان بهترین و قابل ستایش ترین پروژه خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه رضا کرمی در این باره به محمد گفت. با توجه به نتایج اولیه پنجمین جایزه بین المللی گوانگجو ، یکی از معتبرترین رویدادها در زمینه نوآوری شهری ، پروژه “سند کاهش خطر بلایا در تهران” در لیست بهترین پروژه های شایسته جشنواره خود قرار دارد.

او اضافه کرد. “در این مدت ، 273 پروژه از 175 شهر ، 60 كشور ارسال شده است و از بین تمام برنامه های ارسالی از ایران ،” سند كاهش خطر بلایا در مناطق تهران “در لیست قابل ستایش ترین پروژه ها قرار گرفته است. این جشنواره “در مجموع 45 پروژه در این جشنواره شناخته شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت. این جایزه جهانی توسط شهر گوانگژو چین ، سازمان دولت محلی ایالات متحده (UCLG) ، سازمان جهانی کلانشهرها (کلانشهرها) و شبکه جهانی دولت های محلی در حمایت از ثبات (ICLEI) پشتیبانی می شود. “و در گروه شهرهای C40 است.
کرمی محمدی اظهار داشت. “هدف از این رویداد جهانی معرفی سیاست های نوآورانه ، پروژه ها ، مدل های تجاری و سایر فعالیت های شهری با تأکید بر لزوم نوآوری در بخش عمومی و رهبری محلی برای تقویت پایداری چند جانبه شهری ، به ویژه در حوزه اجتماعی است. حوزه های اقتصادی و زیست محیطی. دستیابی به اهداف چندوجهی توسعه پایدار ، ایجاد انگیزه در شهرها ، دولتهای محلی برای تبادل ، تبادل دانش ، یادگیری از دستاوردهای یکدیگر ، اهداف دیگری هستند.
به گفته سازمان مدیریت بحران استان تهران ، رئیس سازمان مدیریت بحران استان تهران با تشریح سند کاهش خطر بلایا در تهران ، افزود: “این برنامه بر روی سه خطر احتمالی تهران متمرکز است: زلزله ، سیل و رانش زمین. “این برای توده ها ساخته شده است. در این نقشه ها ، وضعیت آسیب پذیری بلوک های جمعیتی در مناطق پنج گروه از گروه های لرزه ای ، اجتماعی اقتصادی ، دسترسی ، زیرساخت ها و زیرساخت های لرزه ای تعیین شده است ، با وزن های مختلف ، آسیب پذیری و خطرات مشخص شده محاسبه می شود ، خطر نهایی نسبتاً نسبت فامیلی. در بلوک آمارهای مختلفی در منطقه محله تخمین زده می شود. سرانجام ، تصمیمات کاهش خطر و راه حلهای عملی و به سران 22 جامعه ابلاغ شده است. این پروژه با همکاری م organizationsسسات غیر دولتی (NGO) در زمینه مدیریت بحران در منطقه ، با برگزاری جلسات مشارکتی هماهنگ با ذینفعان محلی ، به روشی دوستانه توسعه یافته است.

انتهای پیام: