عمومی

هیچ کشوری نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دژکام ، در دیدار فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی استان فارس به مناسبت تعطیلات فارسی ، با بیان اینکه رابطه بین امنیت نظامی و روانی ابعاد مختلف دارد ، نقش خود را ایفا می کند بهتر.

وی تأکید کرد برای آن در جمهوری اسلامی ایران رابطه ارتش و ارتش بیشتر نمایان شده است ؛ ما باید آن را ارزیابی کنیم و به جلو حرکت کنیم. او گفت. “حاکم مسلمان یک دیکتاتور است. متأسفانه ، برخی از افراد به نوعی روابط ایالات متحده و این کشور را در نظر می گیرند. با آن کشور ، به عنوان ناجی ایران ، راه دیگری باقی نمی ماند.

امام جمعه شیراز اشاره کرد. ما به شدت معتقدیم که این کشور مال امام است. “عجیبدر چنین کشوری بن بست وجود ندارد و همه ما طرفدار امام امان هستیم (عجیبما مبارزه می کنیم و تلاش می کنیم هنگامی که او بر همه ما حکمرانی می کند ، ارتباط عمیق ارتش و “نظامیان” ارتش روشن می شود.

او ادامه داد. “خدا را شکر در سیستم جمهوری اسلامی ، معاون امام وقتعجیب(همه ما ایستاده ایم زیرا پرچم کاسه امام در دستان رهبری است ، بنابراین بازگشت به عمق کار شما (فرماندهان نظامی و انتظامی) برای محافظت از مرزها متعلق به کاسه امام ام استعجیبوقتی صحبت از حفظ حریم ائمه اطهار (ع) شد ، دیدید که در کشور ما غوغایی به پا شد خیل: بسیاری از جوانان داوطلب دفاع از حرم شدند. این ایمان جوان ما ، جوانان را نشان می دهد حاضر: برای اسلام در 700 کیلومتری مرز بجنگید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینكه امام به این میهن روحیه می دهد حقیقت است (عجیبوی خطاب به شرکت کنندگان جلسه گفت. “این جهت اهتمام کار شماست که باید به آن افتخار کنید.”

آیت الله دژکام بعداً افزود: “این مسئله جلوه نهایی خود را در سیستم جمهوری اسلامی قبل از ظهور پیدا کرد ، یعنی فرماندهی همه نیروها در دست معاون است.” الامام: و ما باید قدر آن را بدانیم.

وی گفت كه آنچه روحانیون انجام می دهند ، اگر به خواست خدا واقعی باشد ، چیزی جز سرباز نیست ، او گفت. “اگر من خدمت امام (ع) باشمعجیبثبت نام به عنوان سرباز بالاترین پاداش برای ماست ، که امیدوارم همه ما در این زمینه نظامی ، ارتباط مراکز نظامی و ذهنیت هر روز با این واقعیت که سرباز برای امام زمان است موفق باشیم.عجیب) نزدیک تر

امام جمعه شیراز با تأکید بر لزوم حل بحران نظامی در جلسات برگزار شده برای نیروهای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی ، گفت: دیگر:

آیت الله دژکام با اعلام اینکه سربازی در نظام جمهوری اسلامی کار دشواری است و جای شکرگذاری در پیشگاه خداوند دارد ، زیرا بسیاری قادر به انجام چنین کاری نیستند ، گفت: مداحی خداوند این شجاعت را به شما داده است که در میانه میدان باشید.

در بخش دیگری از سخنان خود ، نماینده مردم فارس با خبرگان رهبری در مورد کار نظامی ، ارتباط بین توسعه کشور صحبت کرد. “اگر تاریخ جهان را مطالعه کنید ، خواهید دید که هر کجا کشوری رشد و توسعه یافته است ، از یک طرف ، جنگ یک فاجعه است و از سوی دیگر ، آغاز رشد و توسعه و اشتیاق برای رفتن به کشور است. به نظر می رسد در طول توسعه کشورها ، جنگ و کار نظامی در حال بدتر شدن است ، اما در واقع این آغاز رشد جدید است.

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه ظهور ایران اسلامی از این انقلاب ، از ایستادن در برابر دشمن ، از جنگ آغاز شد ، گفت: “امروز می بینید که همان موشکی که چند روز پیش آزمایش شد ، در مدار بود ، کار مجتمع های نظامی ایران. وقتی این موشک وارد مدار 500 کیلومتری شد ، به این معنی است که ما به جهانیان ثابت کردیم هیچ کشوری نمی تواند مانع پیشرفت ما شود. آنها تهدید کردند که ما را کتک می زنند و کار ما نمی توانیم ، اما هیچ کجا ، از جمله کاخ سفید ، از شلیک موشک در امان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت. رهبری به ما گفتند: “این کلماتی است که پیشرفت بزرگی را آغاز می کند.”

وی گفت: “البته دیگران باید قدردان باشند.” رهبر معظم انقلاب فرمودند برخی افراد فرصت ها را هدر می دهند. به لطف تلاش های شما ، این فرصتی برای مردم ما است و رهبران باید از فرصت باز شده در فضای باز برای این قدرت قدردانی کنند. مندی آره شک نکن.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه کارها خواستار ظرافت رهبران اجرایی کشور است و ادامه دارد ، گفت: زمینه کار و توسعه باید باز باشد و او: به خواست خدا: سربازان عزیز ، تجربه فناوری خود را در زمینه فناوری در اندازه های مختلف مانند تولید قطعات ، قطعات الکترونیکی و … به منصه ظهور برسانید. این توانایی ها باید به تدریج در مسیری حرکت کنند که در زندگی مردم و در توسعه صنعتی کشور منعکس شود.

آیت الله دژکام ذکر کرد. “خدا کند که این جهت به خوبی شکل بگیرد. دیری نمی گذرد که شاهد پیشرفت همه جانبه زمین هستیم ، به طوری که از یک سو دیگران در جهان ما را تهدید نمی کنند و از طرف دیگر خداوند متعال از ما می خواهد تا این كلام را مطرح كنیم كه خدا سعی كرده ما را راضی كند. “