عمومی

هنوز موقع سفر نیست

به منظور گزارش اطلاعات, شبکه های, اخبار و غیره.
دکتر مسعود مردانی در-برنامه-عنوان برای این شب و وی با بیان این که ساخت واکسن برای این بیماری تعداد حداقل ۸ کتاب ۹ ماه وقت می گویند به پیک دوم و سوم وضعیت این واقعیت است که آن را یکی از جمعیتی فاصله انطباق اجتماعی و با دست خود به منظور مرتب کردن نشویند و آنتی بادی ندارد در هر زمان و در هر مکان در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند.

این کارشناس اظهار داشت که گرمای هوا تاثیر ویروس کرونا نمی گویند مشاهده شده است که به رغم گرم شدن آب و هوا در خوزستان و اهواز و آبادان و سیر بیماری, تاج, در حال حرکت است و تنها راه برای جلوگیری از ابتلا به آن شما با رعایت تمام دستورالعمل های مربوط به بهداشت به ویژه برای شستن و مرتب سازی و…) و به منظور که تاج کودک و قدیمی غنی و فقیر مردان و زنان به رسمیت نمی شناسد آن است.

مردانی گفت که این حزب بیش از ۱۰ نفر در زیر یک سقف ساخت در نظر گرفته شده است به عنوان یک خطر دیگر و در احزاب کوچک نیز وجود دارد که باید یک فاصله از یک سال و نیم مایل دورتر و در موارد بهداشتی و با رعایت ایجاد کرد ،

او گفت: آن را رول و نمک و آب و سرکه ممکن است آلوم آن را برطرف و آن را کمی آهسته تر اما هیچ تاثیری بر ویروس من نمی خوردن آن را بیش از حد, زنجبیل, لیمو و سیر, و آنها نیز تاثیر در از ویروس کرونا ندارد.

دکتر مردانی افزود: اگر یکی از اعضای خانواده با علائم بیماری و یا تشخیص را باید جدا از بقیه در انزوا از خانواده وارد آن شدند و یکی از خانواده ماسک و محافظ آن خواهد شد مراقبت از آن را.

تخصص بیماری های عفونی با اشاره خاص به این واقعیت است که چند تن از پزشکان و پرستاران, پزشکی, درمان بیماری, بیماران دارای آنتی بادی در بدن از این محصول گفت: از سوی دیگر با نه و یا اگر بیماران آنها خفیف هستند.

او تصمیم گرفت ارتش پادگان هم گفته بود در سربازخانه شما همچنین نیاز به کنترل از راه دور, به اشتراک گذاری, اجتماعی, ارشاد, بهداشت و شستن دست های خود را به طور کامل و با دقت و بهتر اجرا شود.

دکتر از مردان گفته اند که این بیماری از تخلیه کرونا بین انسان و حیوان است اما تا کنون NITE گربه توسط مردم نیز گزارش شده است اما مشارکت مردم توسط سگ و گربه گزارش شده است.

وی با بیان این که مواد غذایی و نوشیدنی روش رایج برای استفاده از تاج اضافه شده است به کرونا از طریق دست آلوده محوطه آلوده به تماس با چشم و دهان و بینی منتقل می شود و همچنین عطسهها حامل مواد مخدر و یا تحت تاثیر قرار.

متخصص عفونی در خصوص تفاوت بین آنفولانزا و کرونا گفت: آنفولانزا, rear-view mirror, و سپس او را نشان می دهد و ناگهان همه از یک تب در بالای صفحه ۳۹ و ۴۰ درجه فرد است که به نظر می رسد همراه با درد بدن, تاج شروع ناگهانی تب نیز وجود دارد که حداکثر ۳۸ درجه و به ندرت از آن ۳۹ سطح و اغلب از آن رنج تاج از مردم کرونایی به نحوی با علامت تاج تخلیه تب ۳۸ درجه و سرفه خشک و تنگی نفس و کاهش حس چشایی و بویایی و ناتوانی در به کار است.

دکتر مردانی گفت: قدم زدن در پارک برای پیاده روی و یا پیاده روی با این شرط که محل پیاده روی شلوغ من اصلا متوجه این موارد مراقبت های بهداشتی-ویژه شستشو و بهداشتی دست های خود را بلافاصله پس از تماس با محیط زیست و صندلی و هیچ مشکلی وجود ندارد.