حوادث

هشدار پلیس درباره مسافربرهای شخصی و غیرمجاز/ انهدام باندی با ۵۸ فقره سرقت

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در خصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و غیرمجاز به مردم هشدار داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ محمد شریفی دراین‌باره گفت:‌ لازم است که شهروندان در هنگام برخورد با مسافربرهای شخصی وغیرمجاز هوشیار باشند. این خودروها بدون آنکه مشخصاتشان در سامانه‌های مربوطه ثبت شده باشد، اقدام به تردد و جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت برخی از مسافربرهای غیرمجاز در سطح شهر، زمینه ساز جرایم مختلف می‌شود به گزارشی در این خصوص اشاره کرد و افزود: در پی افزایش سرقت‌های به عنف تحت عنوان مسافربر توسط سرنشینان دو دستگاه خودرو پژو روا و پراید در سطح شهر مقدس مشهد موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان این استان با انجام اقدامات فنی طی یک عملیات یکی از سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به همدستی با هفت سارق و دو مالخر دیگر نیز معترف شد.

شریفی با بیان اینکه کلیه متهمان در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان دستگیر شدند، اظهارکرد: پلیس در تحقیقات به عمل آمده و همچنین مواجهه حضوری متهمان با مالباختگان تاکنون ۵۸ فقره از سرقت ها را کشف کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان به خصوص بانوان هشدار داد که برای حفظ امنیت خود در هیچ شرایطی به تنهایی سوار بر خودروهای مسافربر غیرمجاز نشوند و چنانچه در شرایط اضطرار قصد استفاده از این وسایل را دارند بهتر است، مشخصات خودرو را به بستگان خود اطلاع داده و به محض مشاهده هرگونه رفتار مشکوک یا تغییر ناگهانی مسیر؛ مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، شریفی خاطرنشان کرد: مجرمانی که در پوشش مسافربر قصد سرقت را دارند بدانند، کارآگاهان پلیس آگاهی در برخورد با این گونه جرایم قاطعانه برخورد کرده و با بهره‌گیری از آخرین روش‌های کشف علمی جرم آن‌ها را شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهند کرد.

انتهای پیام