اجتماعی

هرگونه خرید و فروش زمین‌های پادگان ۰۷ ممنوع است

سرگرمی برای همه/ لرستان استاندار لرستان گفت. هرگونه خرید و فروش پادگان ۰۷ ممنوع است.

دکتر فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از مجموعه پادگان 07 خرم آباد، سی و سومین سالگرد قیام امام خمینی (ره) را به خبرنگاران تسلیت گفت. از این تاریخ هرگونه معامله با ملک مذکور ممنوع است.

او اعلام کرد. این موضوع مدت‌هاست که در جلسات متعدد کارکنان مرزبانی و معاونت هماهنگی امور عمرانی شهرداری به منظور رفع مشکلات پادگان 7 مطرح شده است.

زیویار ادامه داد. از آنها برای ارزیابی اقدامات رسانه های منطقه در رابطه با این اموال و انتقال نگرانی های خود در مورد وضعیت تشکر می کنم.

او اضافه کرد. پادگان 07 شامل مجموعه ای به مساحت 15 هکتار است که از سال 1371 تا 1378 تعیین شده و 7 هکتار زمین علاوه بر بناهای تاریخی که در آن قرار دارد در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گرفته و حدود 8 هکتار نیز در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گرفته است. در حال حاضر تحت کنترل ارتش است.

توافقاتی که تاکنون در زمین های متعلق به پادگان 07 انجام شده مربوط به مدیریت سابق بوده و ربطی به مدیریت فعلی شهرداری و منطقه ای ندارد. آنها به ویژه احساس مسئولیت می کنند و سازماندهی این پادگان را پیگیری می کنند.

زیویار افزود. شرایط لازم برای توافق در این زمینه وجود دارد تا طرفین به صورت منطقی و صحیح وارد مذاکره شوند و در مورد این مجموعه که بخشی از هویت شهر است، تصمیم شایسته ای گرفته شود.

در مورد معامله زمین پادگان هم گفت. در زمین پادگان 07 سند قانونی وجود ندارد و شاید در این موضوع از سوی شرکت های غیررسمی تصمیم گرفته شده که استاندار وارد این پرونده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه از این روز خرید و فروش پادگان ۰۷ ممنوع است، تاکید کرد. توافقات مربوط به معامله ملک در این مجتمع منجر به ارائه سند قانونی نمی شود، لازم است عجله نکنید.

پایان یام