عمومی

فروش زمین به اتباع خارجی در مزارع مازندران/پای دلالان در میان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، جمعی از استان ها. رد او ور: آبیاری در زمین های بایر و راکد کشاورزی و صنعتی و مازندران مشاهده می شود. آ: چرخش: و دیکته معاملات در دست دلالان خارجی است. مسئولان مثل همیشه منکر و اصل قضیه را پاک می کنند اما این تمام حقیقت و ریشه نیست. پیدا کردن: برخی از معاملات کیلومترها با منطقه فاصله دارند.

بحث تغییر کاربری و ساخت و ساز مربوط به این دولت نیست و دولت و این و سال گذشته این ماجرا سابقه طولانی دارد، اکثر خریداران غیر داخلی یا خارجی با علامت و علامت سرمایه گذار وارد می شوند یا می خواهند. برای ساختن یک کارخانه یا طرح تولید و برای اشتغال زا: و بالاخره یک واسطه داخلی کرچک و بالاخره به دلایل مختلف، زمین «اقتصاد بیابانی» است. لم: ایزر می ماند و ویلا به جای کارخانه رشد می کند.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی ادامه دارد

از جلسات با شرکت های تجاری می توان برای خرید یا فروش زمین یا ویلا برای مهاجران استفاده کرد. آره و افراد غیر بومی متوجه شدند که این معاملات دارای تابلوی گردشگری در غرب استان و تابلوی کشاورزی-صنعتی در شرق است.

علیرضا برزگر، نایب رئیس اتحادیه املاک “ساری” با اشاره به اینکه مشتری خارجی داشتم که می خواست زمینم را بخرد، افزود:

مزارع مازندران شامل فروش زمین / دلال به خارجیان است

وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: مبتکر خرید زمین از طریق میانجی تبعه خارجی و ملک مهاجر است. آره ما می خوریم.

گهگاه خرید و فروش ملک توسط مهاجران در این گونه موارد آره ما می خوریم

وی ادامه داد: اما اگر معامله ای انجام شود به نام واسطه های داخلی ثبت و تحویل داده می شود.

در سال های گذشته سرمایه گذاری های خارجی زیادی در مازندران انجام شده است.

علی اسلامی یکی دیگر از تاجران غرب مازندران به مشکل پاکسازی زمین های دارای ویلا در ساختمان ها در برخی نقاط کشور اشاره می کند. ویلا و زمین.” کلید یک آپارتمان یا خانه در هزار متری شمال، در پایتخت یا جاهای دیگر تحویل داده می شود.

وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: موضوع نظافت بارها تکرار شده و حتی تبلیغات آن در فضای مجازی دیده می شود.

دلالان زمین صنعتی می فروشند

علاوه بر دلالان، واسطه های خرید و فروش زمین کشاورزی نوشتن سرقت زمین های صنعتی یکی دیگر از دغدغه های استان مازندران است که برخی دلالان زمین های صنعتی را با قیمت های فوق العاده بالا می فروشند. ضرب معامله می کنند و در نهایت ویلا را به سازندگان می فروشند.

سرپرست این سازمان حسینلی کاوانلو است س مت: مازندران در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به ورود برخی دلالان برای خرید و فروش زمین های صنعتی راکد گفت:

وی با اشاره به کمبود زمین های صنعتی در منطقه گفت: واسطه ها نوشتن در نهایت به تولید ضربه زدند چون ما مشکل داریم.

در عین حال مجتمع های صنعتی برای جلوگیری از فعالیت های میانجی گری و فروش زمین های صنعتی راکد اعلام کردند که این قرارداد فسخ می شود.

جهاد کشاورزی. تجارت خارجی نداریم / کارهای زمینی. منع قانونی دارد

عزیزالله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره خرید و فروش زمین و مزارع توسط مددجویان خارجی این سوال را تکذیب کرد. آنها تاکنون چنین مواردی داشته اند.»

مزارع مازندران شامل فروش زمین / دلال به خارجیان است

اما بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد. برای آن وی با بیان اینکه در دهه 80 در محمودآباد و کلاردشت موارد خرید و فروش زمین کشاورزی به اتباع خارجی به ثبت رسیده است، گفت: این موارد ثابت نشده است اما چنین مواردی وجود دارد.

وی با بیان اینکه معاملات ثبتی املاک و غیر قانونی با اتباع خارجی در دفاتر رسمی قابل ثبت نیست.

وی در عین حال به ورود سایر مناطق شمال برای خرید زمین در استان مازندران اشاره کرد. به دلیل تغییرات آب و هوایی و شرایط آب و هوایی مناسب، مشتریان زیادی برای خرید زمین وجود دارد.

اراضی کشاورزی و مزارع مازندران سال به سال در حال کوچک شدن و کوچک شدن است، تداوم این وضعیت امنیت غذایی و تولید را در زمین افزایش می دهد. تلخیز شمال و مازندران در معرض خطر است.

خرید این زمین ها توسط اتباع داخلی و خارجی انجام می شود اما خرید زمین توسط اتباع خارجی به این صورت است که واسطه ها زمین ها را به نام اتباع ایرانی خریداری کرده و به اتباع خارجی تحویل می دهند.