عمومی

نگرانی اصلی حمل و نقل عمومی است



گزارش هایی با استناد به بانک اطلاعاتی سرگرمی برای همه.
دکتر ایرج حریریچی در برنامه تیتر شبکه امروز شبکه هب با اشاره به نیم میلیون شغل و اصنافی که برای دریافت مجوز استارتاپ به سایت مراجعه کرده اند ، گفت: “نگرانی اصلی ما حمل و نقل عمومی است ، زیرا حمل و نقل عمومی نیز بر مشاغل تأثیر می گذارد. توصیه می کنیم از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنید.

وی گفت: “ما باید دهانه ها را مدیریت کنیم تا ستون حمل و نقل عمومی نتواند در مسافت های اجتماعی مقاومت کند.”

معاون وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران و اتوبوس ها و تاکسی های مترو ، گفت: به طور کلی ارزیابی ما در روز اول معرفی مسافت هوشمند خوب و رضایت بخش است.

وی گفت: “ما فقط از لحاظ بهداشتی نمی توانیم به تاج نگاه کنیم.” “ما در اکثر نقاط کشور در اوج بیماری خود هستیم. نباید فراموش کنیم که بیشتر کارگران ، مانند نیروی انتظامی و کارکنان بهداشت ، بخش برق ، آب و گاز دارند. و … آنها بسته نیستند ، بنابراین ما باید تصمیم واقعی بگیریم ، از طرف دیگر با کارگران روزانه و فروشندگان و یارانه ها.” و ما باید به وضعیت خانواده های مربوط به فقرا توجه کنیم.

حریریچی با بیان اینکه برای تهیه واکسن تاج و دارو در خوش بینانه ترین وضعیت 18 ماه زمان لازم است اظهار داشت: “حتی اگر واکسن تهیه شود ، 40-50 درصد موثر خواهد بود و انجام این کار به مدت کافی طول می کشد تا برای کل دنیا و بیماران انجام شود.” ما باید ویروس را کنترل کنیم ، زیرا نمی توان آن را از بین برد و کاملاً از بین برد ، و ما باید عادت کنیم که با صلیب آرامش زندگی کنیم.

وی گفت: “ما فقط به مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و بهداشتی اجازه داده ایم. متأسفانه برخی از این مراکز به صورت مشخص برای انتقال طراحی شده اند.” این منجر به ازدحام جمعیت و خطر بالای عفونت می شود که اساس تصمیم ماست.

وی با اشاره به اینکه معاون وزیر بهداشت ، رئیس و اولویت اصلی سیستم و قرارگاه تاج گذاری به عنوان رئیس بهداشت و درمان مردم است ، گفت: “تأخیر در بازگشایی اصناف پرخطر مانند آرایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی ، سالن ها ، رستوران ها و غیره وجود دارد.” و ما باید کاری دقیق تر انجام دهیم.

حریریچی راهکار ارزیابی یک برنامه هوشمند فاصله را گزارش از پیشرفت ناظران ، بازرسان ، اصناف و بیماری دانست و گفت: قطعاً در ماه مه اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد.

وی گفت: “براساس نظرسنجی ها ، برای اولین بار ، همه اقتصاددانان در سراسر جهان با هر ایدئولوژی موافق هستند و این نقض قرنطینه و باز شدن زودهنگام اقتصاد است.”

معاون وزیر بهداشت همچنین درباره اهداف برنامه هوشمند فاصله گفت: “یکی از اقدامات و اهداف ما در این مرحله شناسایی افراد بدون علامت است ، زیرا آنها مانند بمبی هستند و می توانند این بیماری را برای دیگران گسترش دهند که ما به طور جدی این افراد را مورد بررسی و بررسی قرار می دهیم ، در صورت آلوده شدن آنها را جدا خواهیم کرد. ما افرادی را که آلوده می شوند قرنطینه می کنند ، شناسایی و آزمایش می کنیم.

ابراهیم دورتی ، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی نیز با انتقاد از سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی خواستار توجه بیشتر به وضعیت اقتصادی اصناف و حمایت بیشتر و تحمل بیشتر در بیمه و مالیات شد.

وی گفت: “از یک طرف ، ما می گوییم که مردم باید در خانه بمانند ، از طرف دیگر ، ما می خواهیم اتحادیه های کارگری مالیات بپردازند.”

وی گفت: “ما نمی دانیم افراد بیشتری در فروشگاه های زنجیره ای یا اتاق های صنفی وجود دارند یا خیر.”

در ادامه این برنامه ، فرنوش نوبخت ، مدیرکل مترو تهران و حومه شهر ، با یادآوری اینکه این مترو برای حمل و نقل مسافر انبوه طراحی شده است ، یادآور شد: ما در ماه فوریه 1850 مسافر را با مترو حمل کردیم ، اما اکنون 90 درصد از همین ظرفیت برخورداریم و می تواند 1.5 میلیون مسافر را حمل کند ، اما امروز حدود 300 هزار مسافر داریم. واری

نوباکس گفت: ما سیاست های کلی ستاد تاج گذاری را دنبال می کنیم و بر همین اساس پیش می رویم: “قطارها و دروازه ها برای رعایت فاصله مناسب اجتماعی مشخص شده اند ، اما گاهی اوقات هنگام خروج و خروج از قطار احتقان وجود دارد.” در جلوی پله برقی ها و بعضی اوقات مسافران مشاهده نمی کنند ، اما ما دویدیم و باید ببینیم که چقدر موثر است.

محمود طارفه ، مدیرکل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره تردد اتوبوس ها در حدود 2 میلیون مسافر در روز گفت: “هفته انتقال ما با 170 هزار نفر به تأخیر افتاد. این کمی کمتر از هشت سال پیش است و جمعیت به دلیل خود مردم کاهش یافته است.” اترها و نمایندگان ما دائماً یادآوری و کنترل می شوند.

مرتضی زمانی ، مدیرکل اتحادیه رانندگان تاکسی کشور نیز گفت: امروز نسبت به ماه گذشته تعداد بیشتری مسافر وجود داشت و حدود 60 درصد مسافران در آنجا بودند.

وی گفت: در صورت تغییر ساعت کاری کارمندان ، تراکم مسافر کمتر خواهد بود.


تمامی نوشته های سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.