استان ها

نماینده کهگیلویه واگذاری ساخت پتروشیمی دهدشت به پتروپارس کلید خورد

کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان کهگیلویه ، بهمئی ، چارام ، لنده ، گفتند:
پس از مشارکت در توسعه میادین نفتی بلال ، فرزاد ، بخش 11 پارس جنوبی ، میادین نفتی فروزان ، واحد پردازش مرکزی آزادگان جنوبی ، از بخش 12 پارس جنوبی استفاده کرده و یک کارگاه یک ساله تولید پتروشیمی و پتروشیمی دهدشت را ساخت آزادگان به پتروپارس تعلق گرفت.

در آخرین سال دولت ، یکبار موافقتنامه های صنعتی ملی و فرومایه یک بار به پتروپارس داده می شود ، اما با شروع دولت جدید ، معاهدات خاتمه می یابد.

سردار هاشمی پور افزود:
تولید پتروشیمی دهدشت
با امضای پروژه احداث پتروشیمی دهدشت ، پتروپارس پس از سالها کار در میادین مرتفع و متوسط ​​برای اولین بار وارد کارخانه پتروشیمی شد تا گامی دیگر در برنامه خود برای افزایش فروش و فروش بگذارد.

پتروشیمی دهدشت یک واحد پلی اتیلن سنگین است که در غرب (غرب) لوله های فاضلاب پتروشیمی های خط دنا واقع شده است. خط دنا شامل واحد الفین گچساران و چهار واحد پلی اتیلن مصنوعی (HDPE) پتروشیمی دهدشت ، ممسنی ، کازرون و بروجن است.
به دنبال این عملیات ، این واحد پتروشیمی وارد بیدبولند ، گچساران و گچساران فوقانی می شود تا سالانه 300000 تن روغن برای تأمین نیاز بازارهای داخلی و همچنین خوراک صنایع پایین دستی و صادرات به بازارهای جهانی تولید کند. اتیلن سنگین با استاندارد و مجوز توسط شرکت آلمانی بازل.
کارخانه پتروشیمی دهدشت در آوریل 2007 در غرب کوه کهیلویه و مناطق بویراحمد ، 80 کیلومتری گچساران و مجاور شهر دهدشت در منطقه کویر کلاچو ، با مساحت 102 هکتار فرو ریخت ، اما به دلایلی قطع شد. برای به پایان رساندن و شروع به استفاده از آنها به وفور.

46