حوادث

اعلام وضعیت نارنجی بدنبال وقوع زلزله در کهگیلویه و بویراحمد/مصدومیت ۳ تن

سخنگوی خدمات اورژانس کشور از اعزام تیمهای ارزیابی به محل وقوع زمین لرزه 5.2 ریشتری در استان کهگیلویه و بایر احمد خبر داد.

مجتبی خالدی به سرگرمی برای همه گفت. وی گفت: “پس از زمین لرزه در استان های کهگیلویه و بویراحمد ، تیم های واکنش اضطراری به صحنه اعزام شدند.”

وی افزود: یک زمین لرزه به بزرگی 5.2 ریشتر “چارام” گچساران را با عمق 10 متر لرزاند. وی گفت: “تیم ها در صحنه حضور دارند.” خوشبختانه در این زمینه مشکلی ایجاد نشده است ، اما تیم اعزام به بهبا ، در 40 کیلومتری محل وقوع زلزله زده شد.

خالدی گفت. “به طور کلی ، دو تیم از دانشگاه علوم پزشکی بهبهان و دو تیم از کلگیلویه و بویراحمد برای تحقیقات اعزام شده اند.”

سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد. “تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است ، اما تحقیقات دقیق تری برای تعیین موقعیت بسیاری از روستاهای منطقه انجام شده است.”

به گفته وی ، خدمات آمبولانس بهبهان ، یاسوج و اهواز پیش بینی شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در ساعت 13.41 به وقت گرینویچ ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر ولسوالی های کوهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری رخ داده است.

به شرح زیر: مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با سرگرمی برای همه. پنج پایه از پایگاه های گچساران ، گلگون فارسی و محمد عامری بوشر به محل زلزله اعزام شدند.

او گفت. لازم است با سه ایالت کوجیلویی ، بویر-احمد فارسی و بوشهر هماهنگ شود.

دقایقی بعد ولی ولی پور از افزایش تعداد تیم های اعزامی به هشت تیم خبر داد و گفت: چهار تیم به کوچیلویه و بویراحمد اعزام شده اند ، دو تیم از فارس و دو تیم از بوشهر.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نارنجی و استان بوشهر و فارس زرد بود. جمعیت ساکن در این منطقه 3 نفر است.

وی همچنین در مورد بازدید اکثر روستاهای نزدیک مرکز مرکز گروه های ارزیابی به ولیپور اطلاع داد. دو تپه در نزدیکی روستای دی سلیمان سقوط کرد که البته این خسارت به دهکده وارد نکرد.

به گفته وی ، در برخی از خانه های روستایی ترک هایی مشاهده شده است.

وی گفت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که سه نفر مصدوم شدند. زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر سه نفر را در شهر Doghobadan لرزاند.

به گفته ولی پور ، هر سه نفر مجروح و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

انتهای پیام