بین الملل

نمایش درخشان ستاره اول این روزهای بارسلونا

به گفته مهاجم سابق این تیم، ستاره فرانسوی بارسلونا موثرترین بازیکن کاتالان ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عثمان دمبله که مدت ها به دلیل کیفیت نامطلوبش در آستانه جدایی از “بارسلونا” بود، با کمک ژاوی به یکی از ستاره های شاخص کاتالان ها تبدیل شده است.

مارتین بریثویت عثمان دمبله را یک استعداد خاص توصیف کرد و گفت که تا به حال بازیکنی مانند مهاجم “بارسلونا” را ندیده است. ملی پوش دانمارکی معتقد است که ملی پوش فرانسوی یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان پس از لیونل مسی است و می گوید که او در نیوکمپ تأثیر بیشتری نسبت به مهاجم روبرت لواندوفسکی دارد.

مهاجم سابق بارسلونا گفت. دمبله خیلی خوبه من او را خیلی دوست دارم: او استعداد زیادی دارد. من هرگز کسی را با استعداد او ندیده ام. من جدی هستم. لیونل مسی چیز دیگری است اما بعد از او بازیکنی مثل دمبله را ندیده ام. این مرد خاص است، استعداد فردی دمبله تاثیر بیشتری نسبت به بازیکنی مانند لواندوفسکی دارد. عثمان باورنکردنی است. بازیکن خوب و بازی کلیدی؛ لواندوفسکی گل های زیادی می زند، من برای او خوشحالم، او یک حرفه ای بزرگ است.

دمبله پس از امضای قرارداد جدید در تابستان، بازیکن کلیدی ژاوی است. او در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا دو پاس گل به لواندوفسکی و فران تورس داد. در حالی که بارسا در اولین بازی خود در این فصل ویکتوریا پلزن را 5-1 شکست داد.

بارسلونا در مرحله بعدی با کدام حریف روبرو خواهد شد؟

امروز از ساعت 21:00 در لالیگا شاگردان ژاوی با “کادیز” دیدار خواهند کرد. تیمی که در هر چهار بازی این فصل شکست خورده و با انگیزه زیادی برای خروج از منطقه سقوط به مصاف بارسلونا می رود. این تیم تا حدودی توانسته آبی اناریس را متوقف کند.

انتهای پیام/4048/